субота, 17.09.2011, 07:05 -> 07:59
Svaki peti ne koristi dezodorans
Dvadeset odsto muškaraca dezodorans ne smatra neophodnim proizvodom, pokazali su rezultati istraživanja. Isto toliko pripadnika jačeg pola, navodno, ne koristi ni šampon, pa su stručnjaci krenuli u ofanzivu - proizvode za negu muškaraca neće reklamirati metroseksualci, već muževnije ličnosti poput doktora Hausa!
Uprkos porastu proizvodnje i potrošnje preparata za negu muškaraca, rezultati nedavno sprovedenog istraživanja pokazuju da 20 odsto muškaraca ne koristi dezodorans niti bilo koji sprej za telo.
Isto toliko njih tvrdi da ne koristi šampon za pranje kose(?!), dok trojica od deset pripadnika jačeg pola izbegavaju gel za tuširanje.
Interesantno otkriće tima markentiških stručnjaka "SPA Future Thinking" je i da privlačnost suprotnom polu nije glavni motiv doterivanja.
Umesto toga, pripadnici jačeg pola tvrde da održavanje higijene čini da se osećaju dobro, daje im samopouzdanje i pomaže im da napreduju u životu.
Manje iznenađuje činjenica da mlađi muškarci troše više na kozmetiku nego njihovi očevi, to jest pripadnici srednje generacije.
Stručnjaci se nadaju da će veliki preokret u reklamiranju proizvoda za negu muškaraca, a koji podrazumeva prestanak pojavljivanja metroseksualaca u reklamama i skretanje pažnje na muževnije ličnosti, poput Hjua Lorija, popularnog doktora Hausa, doprineti njihovom češćem korišćenju.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 21
Пошаљи коментар