среда, 23.12.2020, 08:45 -> 09:00
Извор: РТС, Ројтерс
Eplov automobil bez vozača stiže 2024. i imaće revolucionarnu bateriju
Tehnološki gigant „Epl“ napreduje u razvoju autonomnih automobila i cilja 2024. kao godinu kada će predstaviti rezultat napora svog inženjerskog tima. Putničko vozilo moglo bi da bude na pogon koji uključuje revolucionarnu tehnologiju kada je reč o baterijama.
Pod okriljem projekta „Titan“, još od 2014. godine, „Epl“ promenljivom brzinom pravi potpuno svoje putničko vozilo, javlja Rojters.
U jednom momentu, kompanija je privremeno usporila kada je reč o razvoju vozila kako bi se više radilo na unapređenju softvera i redefinisali ciljevi.
Dag Fild, „Eplov“ veteran koji je radio i u kompaniji „Tesla“, vratio se na čelo projekta 2018. godine i naredne godine otpustio 190 ljudi iz razvojnog tima.
Od tada, „Epl“ je napredovao dovoljno da može da kaže da je na putu do cilja – konstrukcije vozila, navode dva izvora koja su tražila da ostanu neimenovana jer planovi kompanije još nisu objavljeni.
Za razliku od rivala konglomerata „Alfabet“ (u čijem je sastavu „Gugl“), koji je razvio vozilo "Waymo" kao robotički taksi, „Epl“ namerava da napravi automobil za ličnu upotrebu koji će se masovno proizvoditi i prodavati.
Takođe, jedan od „Eplovih“ aduta, prema trenutnoj strategiji, je nova baterija koja bi „radikalno“ smanjila cenu baterija i povećala domet ovakvih vozila.
„Epl“ odbija da komentariše planove koji se odnose na nove proizvode.
Napraviti automobil je izuzetno veliki zalogaj, čak i za giganta koji godišnje pravi stotine miliona elektronskih uređaja u svim delovima sveta.
„Tesli“ je trebalo 17 godina da dosegne nivo na kojem je beležio održivi profit praveći automobile.
„Ako postoji kompanija na planeti koja ima resurse da to uradi, to je 'Epl'. S druge strane, to ipak nije mobilni telefon“, istakao je neimenovani izvor koji je bio deo projekta „Titan“.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 5
Пошаљи коментар