Veliki redizajn „Koka-Kole“, nove flašice i konzerve!

Ujedinjavajuća strategija „Koka-Kole“ konačno je dobila svoj epilog sa predstavljanjem novog izgleda flašica i konzervi.

Sada će „koka-kola“, „dajet“, „ziro“ i „lajf“ sve biti objedinjene jedinstvenim estetskim rešenjem - crvenim diskom.

Biće objedinjene i u novoj velikoj marketinškoj kampanji.

„Kada ljudi vide novi identitet brenda, znaće da kupuju 'koka-kolu'“, rekao je Džejms Somervil, potpredsednik globalnog dizajna.

Prethodno je, od 1982. godine, pristup „Koka-Kole“ bio da svaki novi proizvod ima sopstveno brendiranje.

Број коментара 10

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 23. новембар 2024.
1° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње