Veliki redizajn „Koka-Kole“, nove flašice i konzerve!
Ujedinjavajuća strategija „Koka-Kole“ konačno je dobila svoj epilog sa predstavljanjem novog izgleda flašica i konzervi.
Sada će „koka-kola“, „dajet“, „ziro“ i „lajf“ sve biti objedinjene jedinstvenim estetskim rešenjem - crvenim diskom.
Biće objedinjene i u novoj velikoj marketinškoj kampanji.
„Kada ljudi vide novi identitet brenda, znaće da kupuju 'koka-kolu'“, rekao je Džejms Somervil, potpredsednik globalnog dizajna.
Prethodno je, od 1982. godine, pristup „Koka-Kole“ bio da svaki novi proizvod ima sopstveno brendiranje.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 10
Пошаљи коментар