Читај ми!

Uskoro počinje forum IZAZOV 22

Osmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2022, biće održan 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Handle with care“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Ako bismo sve ono što jeste svrha voljenog i društveno odgovornog brenda sveli na najmanji zajednički sadržalac to bi bila briga o nekome ili za nekoga. Osim što bi briga o drugom trebalo da bude deo svakodnevne komunikacije, ona bi trebalo da bude i u srži svake odgovorne kampanje.

Naposletku, u srži brige o drugom, nesporno leži - briga o sebi. Ona podrazumeva negovanje ispravnih vrednosti, konzistentnosti i doslednosti. Ako ovo stanovište primenimo na brendove, to bi značilo da bi svaki brend trebalo da teži konstantnom preispitivanju svojih vrednosti.

Brigom o sebi na izvestan način brinemo i o ljudima oko nas. Brendovi se brigom o sebi brinu o svojim potrošačima, ali i svima onima koji su u interakciji sa brendom.

„Kroz ovogodišnji slogan obraćamo se brendovima, odnosno onima koji ih vode, dajući im, na neki način uputstvo kako se poneti u trenutku kada kampanje počinju da zauzimaju vrednosne stavove i artikulišu ih tokom prodajnih aktivnosti“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i direktorka Marketing mreže, koja je organizatorka foruma.

To se ne odnosi nužno na CSR aktivnosti, već bi, naprotiv, to trebalo da bude slogan koji će važiti za svakodnevne kampanje i komunikaciju brendova.

„Rukujte pažljivo potrošačima, saradnicima, vrednostima, emocijama, bez obzira koji je aspekt vašeg poslovanja u pitanju“, kaže ona.

„Briga o brendu je briga o potrošaču“ upravo je bila inspiracija agenciji Ovation BBDO, koja već punih sedam godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV.

Ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko su lideri budućnosti, da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije, kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse sa kojima raspolažemo.

Kao i kako pomiriti održivost i profit, kako društveno važne teme integrisati u brend strategiju i svakodnevnu komunikaciju, a ne pasti na klizavom terenu, kako danas merimo kreativnu efikasnost, ko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova i plasiranje lažnih brend vesti...

Ali i ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda, dolazi li vreme preispitivanja lojalnosti i zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija.

O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2022 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje Marketing mreža sprovodi punih osam godina.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera IZAZOV 2022 traje do 31. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu https://izazovforum.rs/izazov-2022/

уторак, 22. април 2025.
18° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом