HEINEKEN® SILVER osvežio muziku i doneo energiju Egzit festivalu
Deveti put zaredom, Egzit i čuveni pivski brend Heineken® udružili su snage kako bi priredili još jedan spektakl na Petrovaradinskoj tvrđavi i pokazali zašto Novi Sad ima najbolji muzički festival u Evropi.
Specijalno osmišljen program trajao je ukupno pet dana, od srede do nedelje, a na brojnim pozornicama publika je mogla da uživa u nastupima brojnih svetskih zvezda, kao što su Tom Morello, Carl Cox, Black Coffee, Maceo Plex, Sara Landry, Black Eyed Peas i mnogi drugi.
Preko 200.000 posetilaca bilo je u prilici da „osveži“ svoj pogled ka muzici, jer je Heineken® Silver predstavio različite aktivacije na festivalu, poput interaktivne Mash Music Box zone koja je pružila pravi doživljaj.
Posebnu atrakciju je nosila NSNS stage refreshed by Heineken® Silver, kultna i druga najveća elektronska bina festivala. Ova pulsirajuća oaza najkvalitetnijeg andergraund zvuka okupila je svetske, regionalne i lokalne zvezde u impresivnu elektronsku postavu. Svoje di-džej umeće pokazali su i pobednici ovogodišnjeg Let’s Mix It Festivala – Zira, The+, Dakissa i Dakman, mladi talenti koji su doneli novi zvuk i napraviti atmosferu za pamćenje.
Pored njihove podrške, večeri su upotpunili i strana vodeća imena kao što su Sara Landry, Kobosil, Helena Hauff, Cassie Raptor, Francis Mercier i mnogi drugi. Svaki nastup bio je ispraćen osvežavajućim Heineken® Silverom, stvarajući energiju koja je povezala raznovrsnu publiku do ranih jutarnjih sati.
Heineken® Silver zona je predstavljala epicentar dešavanja na festivalu, pružajući posetiocima sjajno iskustvo koje spaja vrhunsku muziku sa osvežavajućim pivom. U okviru svoje zone, Heineken® je omogućio svima koji su to želeli, da se oprobaju u ulozi di-džeja i uživaju u dinamičnom stvaranju muzike sa prijateljima.
Takođe, kompanija HEINEKEN i ove godine je pokazala svoju društvenu odgovornost kroz akcije prikupljanja ambalaže radi reciklaže. Posebni mobilni timovi su tokom festivala sakupljati limenke, PET flašice i plastične čaše, ujedno omogućili posetiocima da za svakih pet praznih ambalaža dobiju vaučere za gratis Heineken® Silver pivo.
Коментари