Читај ми!

Superboul obeležila reklama od pet sekundi i Vikndov hiperstilizovani nastup

Najveći sportski događaj u Sjedinjenim Državama, Superboul – superfinale američkog fudbala, osim što je najgledaniji sportski događa na svetu, ima najskuplje reklamno vreme i u poluvremenu predstavlja najveće svetske muzičke zvezde. Ovogodišnji, pandemijski Superboul obleležili su „Reditova“ reklama od pet sekundi i prvi nastup jednog kanadskog muzičara, pop zvezde Viknda, koji je uložio svojih sedam miliona dolara da bi performans bio po njegovoj volji.

Društvena mreža „Redit“ koja je poslednjih dana privukla pažnju u celom svetu zahvaljujući grupi svojih članova WallStreetBets koji su se upustili u rat sa berzanskim trgovcima na Vol Stritu, potrošila je celokupan godišnji budžet na najkraću reklamu koja je ikada prikazana tokom Superboula.

Reklama ove društvene mreže, u vidu tekstualnog telopa, trajala je samo pet sekundi i pozvala je gledaoce da zaustave svoje televizore kako bi je pročitali.

Cena reklamnog prostora od 30 sekundi na Superboulu i ove godine je bila pet i po miliona dolara, a kako je izračunao portal Verajeti, Redit je za svoj oglas platio 915.000 dolara.

I pored kratkoće reklame, Redit se pohvalio da im je potez uspeo.

„Ako ovo čitate, znači da nam se opklada isplatila. Reklamni prostor na Superboulu je skup, pa nismo mogli da kupimo puno programsko vreme. Ali bili smo motivisani i odlučili smo da potrošimo ceo budžet namenjen za marketing za ovu godinu na ovih pet sekundi emitovanja“, stoji u oglasu.

Potom su podsetili na akciju svoje grupe koja je podstakla investitore da kupuju akcije Gejmstopa.

„Jedina stvar koju smo prošle nedelje naučili od naše grupe je da i autsajderi mogu da postignu gotovo sve kada se ujedine oko zajedničke ideje“, dodaju.

„Ko zna, možda ćete baš vi biti razlog što će udžbenici iz ekonomije morati da dodaju novo poglavlje“.

„Možda ćete pomoći i da Superb(oul), (sova, na engleskom), poduči svet o tome koliko su sove veličanstvene ptice. Možda ćete čak i pauzirati sliku kako biste pročitali ovaj oglas od pet sekundi“.

„Moćne stvari se dešavaju kada se ljudi okupe oko nečega do čega im je zaista stalo. I postoji mesto za to. Zove se Redit“, stoji na kraju reklamnog telopa.

Na lokalnim medijima su se pojavljivali i kraći oglasi, ali ovo je prvi put da se tokom ovako važnog medijskog događaja prikaže tako kratka reklama.

Superstilizovani nastup Viknda

Debi u poluvremenu Superboula koji je održan u senci pandemije koronavirusa, možda nije moga da bude onakav kako je Abel Tesfaj, odnosno kanadska pop-arenbi zvezda Viknd, zamislio, ali čini se kao da ga je upravo pandemija naterala da kaže „izazov prihvaćen“.

Kako bi bio siguran da će njegov nastup na ovom svetskom spektaklu biti postavljen u skladu sa njegovim stndardima, navodno je u produkciju uložio svojih sedam miliona dolara.

Izgleda da se i njemu isplatila ova investicija, jer po oceni kritičara, bilo je to vrhunskih, temeljno isplaniranih i brilijantno izvedenih 10 minuta koji su ne samo učvrstili njegovu dominaciju na muzičkoj sceni, već su pomogli duboko podeljenoj zemlji – makar da i nakratko – kroz ples izbaci sav bol nakupljen tokom prošle godine.

Znalo se da će Tesfaji nastupati sam – bez specijalnih gostiju, što je inače uobičajeno, ali reći da je bio sam nije tačno.

Istrčavši iza kulisa, Tasfaiju se pridružila grupa plesača sa neobičnim maskama na licu i u odgovarajućim crvenim blejzerima. Zajedno, Tasfaji i njegovi plesači su priredili filmski, gotovo klaustrofobični nastup.

Ma pod kolikim pritiskom je Tasfaji bio na sinoćnom nastupu, to niko nije mogao da oseti gledajući ga. Naravno, bilo je delova kada se njegov glas gubio u moru glasnog navijanja, ali se uglavnom njegova nepokolebljiva vizija arthaus-mit-dens flora odlično pretočila na stadion u Tampi, smatra kritičarka Independenta.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 04. август 2024.
29° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару