Михајловић: Не можете чути лажна обећања од СНС-а

Ми не дајемо празна обећања, бићемо потпуно искрени, лажна обећања у време избора не можете чути ни од мене, министара нити из СНС-а, рекла је Зорана Михајловић током разговора са Обреновчанима.

Обнова дела шабачког пута од Скеле до Ушћа код Обреновца, у дужини од 4,2 километра, биће завршена у марту, најавила је министарка грађевинарства и функционерка СНС-а Зорана Михајловић.

У путну инфраструктуру на територији општине Обреновац у последњих неколико година уложено је више од два милиона евра, рекла је Михајловићева новинарима током обиласка радова, у оквиру посете општини Обреновац.

"Овде радимо пут у дужини око 4,5 километара. Када помињем колико смо уложили у путну инфраструктуру, ми то нисмо радили онда када су избори или када је нешто некоме потребно да се покаже, већ смо континуирано водили рачуна о путевима, саобраћанаој сигналзиацији, на пример поставили смо сигнализацију испред школе у овом месту", рекла је Михајловићева.

Истиче да се све ради у договору са општином Обреновац, чије је руководство похвалила истичући да су рационални и да знају шта су приоритети.

Министарка је потом разговарала са грађанима о томе шта су инфраструктурни проблеми у том делу Обреновца.

"Дошла сам да разговрамо о проблемима, малим и великим и да видимо да ли можемо да их решимо. Ми не дајемо празна обећања, бићемо потпуно искрени, лажна обећања у време избора не можете чути ни од мене, министара нити из СНС-а. То можете да чујете од Ђиласа, Шапића и других", рекла је Михајловић, која је и функционер СНС.

"Смањен дуг Београда" 

Рекла је да је Београда био задужен око милијарду евра током претходне власти у граду и истакла да су за тај новац могла да се изграде два Коридора 10, као и да је тај дуг данас мањио од пола милијарде евра.

Председник општине Мирослав Чучковић је рекао да имају 29 села и да је још остала да се обнови та деоница од Скеле до Ушћа.

Навео је да су остала да се ураде и четири пута оштећена због изградње Коридора 11.

Грађани су постављали разна питања – за срушени мост у засеоку Аврамовац да би могли да дођу до својих њива, тражили помоћ у грађевинском материјалу за завршетак изградње нове цркве у Скели, да добију тротоар и слично.

Михајловићева је обећала помоћ у решавању тих грађевинско-саобраћајних проблема.

Присуствовали су директор Коридора Србије Зоран Бабић, в. д. директора ЕПС-а Милорад Грчић, представници града Београда, "Путева Србије", Грађевинске дирекције Србије, Инфрастрктуре железнице Србије и других предузећа.

Мали: Не уклањамо Савски мост док не буде шина на Ади

Уклањањем Савског моста неће се прекинути трамвајски саобраћај између старог и новог дела града, јер се у изградњу новог моста неће кренути пре него што се заврши постављање шина на Мосту на Ади, изјавио је градоначелник Београда Синиша Мали.

Он је то рекао одговарајући на питање новинара о појединим наводима да ће се уклањањем Савског моста практично прекинути трамвајски саобраћај између Новог Београда и старог дела града и како би се у том случају решио тај проблем.

Мали је додао да је у току избор извођача радова који ће поставити шине преко моста на Ади.

"Тако да нећемо кренути у радове на новом мосту пре него што се заврши постављање шина на Мосту на Ади", рекао је Мали новинарима током обиласка предузећа "Ласта".

То је, каже, по програму и динамици које су испланиране.

"Ми тај мост нећемо срушити и то сам већ неколико пута рекао, а видим да Ђилас и остали то користе у кампањи из неког разлога. Дакле питамо грађане на коју локацију желе да преместимо тај мост, да сачувамо традицију везану за њега и да преместимо на нову локацију где ће грађани имати највише користи", навео је градоначелник и додао да изградња новог моста преко Саве није ничији хир, већ потреба.

Истакао је да су два кључна разлога за изградњу новог моста - саобраћајни и безбедносни.

Како је рекао, постојећи мост има само две траке, а за град који се развија неопходан је већи капацитет, па ће будући мост имати по две траке у оба смера, стазу за бициклисте, стазу за пешаке и линије за трамвај.

Други разлог је, према речима градоначелника, безбедносни, јер Савски мост, који су, каже, Немци направили пре 60-70 година, и даље има дрвених шипова, који нису сигурни за капацитет возила који данас прелази преко њега.

"И Саобраћајни факулетет, професор Славен Тица, као и Секретаријат за саобраћај раде студије и анализе. Пустите струку да каже како ће функционисати саобраћај и нека они буду ти који ће одговарати на таква питања", рекао је Мали.

Градићемо метро за народ, а не тајкунски метро

Мали је изјавио да метро никада није почео да се гради у Београду зато што "Драган Ђилас и тајкуни нису могли да се договоре ко ће више да се накраде на том послу".

Поручио је да ће се за разлику од тајкунског метроа, градити метро за народ.

"За сваки народни динар Ђилас је у свој џеп стрпао три. Тако је планирао да изградњу метроа претвори у уносан посао за њега и његову тајкунску дружину", навео је Мали.

Како каже, срећа је што тај Ђиласов метро никада није почео да се гради, "јер би то био метро за пацове, а не за људе", баш као што је данас она Ђиласова хала Великог брата игралиште за пацове, а не за децу.

Мали истиче да је срећа и то што Ђилас није стигао метро да претвори у депонију смећа каква је реплика Теразија или стециште наркомана какав је Пазл град.

"Ђилас само спомиње некакве ливаде. Њима су само ливаде у глави. Вероватно мисли да ће метро повезати ону ливаду на којој је Шапић постао доктор маркетинга и Шутановчеву луксузну ливаду на Врачару. Не, метро који ћемо ми градити и изградити зближиће све Београђане. С поносом кажем да је наш метро за народ и све супротно од тајкунског метроа Мишковића, Ђиласа и Шапића", поручио је Мали.

Стефановић: Већа улагања у приградска насеља

Председник Градског одбора Српске напредне странке Београд Небојша Стефановић рекао у разговору са мештанима Влашке, у општини Младеновац, да је план да далеко већи износ новца буде издвојен за улагања у приградска насеља.

"У неке општине није улагано 50 година, наш план је да за улагања у водовод, канализацију, колекторе, буде издвојено 350 милиона евра", рекао је Стефановић пред око 300 окупљених грађана.

Нагласио је да СНС жели да мења праксу претходних власти која је, како каже, избегавала директан разговор са народом.

"Хоћемо са вама да разговарамо о проблемима које сте препознали, да их ставимо у први план и прве их решавамо", рекао је Стефановић и нагласио да је стабилна држава основа свега и да је то био основни циљ председника Србије Александра Вучића.

Подсетио је да је у Србији од 2012. године запослено 170.000 људи јер је, каже, у стабилној држави лако отварати фабрике и нагласио да је циљ отварање фабрика у свакој београдској општини.

среда, 17. јул 2024.
35° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару