понедељак, 28.03.2016, 13:54 -> 15:00
Извор: Фонет
Партије најравноправнији третман имале на РТС-у
У трећој седмици предизборне кампање, ТВ станице су убедљиво највише простора посветиле промотивним активностима Српске напредне странке, наводи се у анализи коју је урадила агенција за праћење и анализу медија "Клипинг". Oцењује се да су партије најравноправнији третман имале на РТС-у.
У главним информативним емисијама ТВ станица са националном фреквенцијом, листа "Александар Вучић – Србија побеђује" добила је 2.003 секунде, а за њом следе коалиција СПС-ЈС са 1.003 секунде, наводи "Клипинг".
Листа окупљена око Демократске странке добила је 911, а коалиција ЛДП-ЛСВ-СДС 816 секунди.
Значајнији простор у медијима добиле су још листа ДСС-Двери (719 секунди) и Српска радикална странка (459 секунди), док су остале политичке партије биле готово невидљиве у електронским медијима са националном фреквенцијом, пише у саопштењу.
И ове седмице су активности чланова Владе Србије биле заступљеније у медијима него предизборни програм свих странака заједно, изјавио је Илија Вучевић из "Клипинга".
Напоменуо је да су поједини чланови Владе давали изјаве испред паноа са страначким обележјима или су у њиховом окружењу били активисти са страначким заставама.
За разлику од самог почетка кампање, међусобни напади политичких странака су делимично утихнули, иако су и даље присутни оштри медијски окршаји коалиције око СНС-а и Демократске странке, навео је Вучевић.
Од пет анализираних ТВ станица (РТС 1, ТВ Б92, ТВ Пинк, ТВ Прва и ТВ Хепи), највише о предизборним активностима извештавала је ТВ Б92, док је и ове седмице најмање предизборног програма било у главној информативној емисији ТВ Хепи, наводи "Клипинг".
Најравноправнији третман партије су имале на РТС-у, где је СНС само за нијансу био заступљенији од својих главних конкурената, закључује се у анализи агенције "Клипинг".
Коментари