петак, 07.03.2014, 16:42 -> 17:48
РРА о заступљености странака у медијима
Најзаступљенија у предизборној кампањи у информативном програму телевизија у Србији је коалиција окупљена око СНС-а, затим коалиција са ДС-ом на челу, као и коалиција око Бориса Тадића и НДС-а, наводи РРА. Инвестиције и нова радна места најчешће су теме у досадашњој кампањи.
У предизборној кампањи у информативном програму телевизија у Србији најзаступљенија је коалиција окупљена око Српске напредне странке са 20,16 одсто, друга је коалиција коју предводи Демократска странка са 16,51 одсто, а трећа коалиција око Бориса Тадића и Нове демократске странке са 14,05 одсто, наводи се у извештају РРА.
Према подацима Републичке радиодифузне агенције, четврта по заступљености је коалиција СПС-ПУПС-ЈС са 11,7, а пета Либерално-демократска партија са 8,99 одсто.
Шеста је Демократска странка Србије, која је у информативном програму била заступљена са 8,58 одсто, а седми су Уједињени региони Србије Млађана Динкића са 7,31 одсто.
Све остале изборне листе су заступљене са по мање од четири одсто у програму.
На Првом програму РТС-а је у информативном програму био највише СНС (20,52 одсто), па НДС (15,38 одсто), ДС (13,37 одсто), СПС-ПУПС-ЈС (12,90 одсто), ДСС (10,82 одсто) и УРС (9,88 одсто), наводи се у извештају.
РРА истиче да су највеће разлике забележене на каналу ТВ Хепи, где су листе НДС-а са 28,91 одсто и ДС-а са 25,57 одсто оствариле пет пута већу заступљеност од СНС-а са 4,93 одсто.
Истовремено, на телевизији Пинк је листа СНС три пута заступљенија од листе ДС (32,53 - 10,58 одсто), док је на Б92 евидентирана такође три пута већа заступљеност листе напредњака него НДС-а (25,65 - 8,42 одсто).
На телевизији Прва листе ЛДП-а (25,24 одсто) и НДС-а (24,72 одсто) два пута су заступљеније од листе СНС-а (12,46 одсто).
У првих месец дана предизборне кампање најзаступљеније теме су биле посвећене инвестицијама и новим радним местима, економској и пореској политици, социјалној политици и здравству, као и реформама.
Косово и Метохија је као тема била заступљена само са 3,20 одсто у предизборним емисијама.
Коментари