Читај ми!

Амбасадор Хил обишао фабрику "Бамби": Дегустирао сам много више "плазма" кексића него што бих смео

Амерички амбасадор у Београду Кристофер Хил посетио је компанију "Бамби" у Пожаревцу где је обишао нови производни погон, као и Центар за истраживање и развој (R&D центар), у које је заједно уложено више од 15 милиона евра.

Амбасадор Хил је поручио да му је велика част што је посетио фабрику "Бамби" и видео производну технологију, али и разговарао о развојном потенцијалу који ова фабрика има.

"Мислим да сам данас дегустирао много више 'плазма' кексића него што бих смео. То су заиста прелепи производи", рекао је Хил за Танјуг након обиласка фабрике.

На питање шта у Србији привлачи америчке фирме и инвестиције, Хил је истакао да је то пре свега српски народ.

"Срби су јако динамични људи, веома образовани. Мислим да ми можемо урадити пуно тога заједно, а сада постоји један моментум заједништва", рекао је Хил.

Додао је да САД виде Србију као будућег члана ЕУ и да приступ Унији може доћи брже него што многи мисле.

"Ми желимо да будемо спремни за то и видимо Србију као доброг партнера, а у то партнерство желимо да наставимо да улажемо и кад Србија уђе у ЕУ", рекао је Хил.

На питање да прокоментарише мере забране увоза робе из централне Србије на КиМ, које директно утичу и на пословање компаније "Бамби", Хил је навео да му није јасно како те мере могу помоћи.

"Што се тиче Косова и бојкота ових производа заиста то не разумем. Знам да моје колеге у амбасади у Приштини раде пуно како би се то питање решило", рекао је Хил.

Генерални директор компаније "Бамби" Драган Стајковић изразио је задовољсво због тога што је Хил, како је рекао, посетио "родни град једног од највољенијих брендова у региону".

"Посета је била јако добра. Причали смо о свему, о плановима, о томе колико је 'Бамби' била успешна фирма, а још је успешније након аквизиције Кока-Коле, 2019. године", рекао је Стајковић.

Истакао је да је амбасадора упознао и са инвестицијама и улагањима у нову производну линију и у R&D центар.

"Само једне године смо укупно уложили више од 15 милиона евра. Причали смо да 'плазме' нема у овом тренутку свуда у региону, иако је то можда примарно економско питање", рекао је Стајковић коментаришући одлуку власти у Приштини да забрани увоз робе из централне Србије на КиМ.

Компанија "Бамби" водећа је кондиторска компанија у региону Западног Балкана са историјом дугом преко 55 година, а послује на четири континента и у више од 20 земаља. Од јуна 2019. године компанија "Бамби" послује у оквиру Кока-Кола ХБЦ групе, а до сада је у пожаревачку фабрику уложила нешто више од 15 милиона евра.

Нови производни погон је највеће појединачно улагање у историји постојања компаније којом су производни капацитети "плазме" готово удвостручени.

R&D центар – Лабораторија знања и иновација која се простире на преко 1.400 квадрата функционалног простора кренула је са својом мисијом ове године. Циљ центра за истраживање и развој је да окупи стартапове и предузетнике, који ће радити на пројектима осмишљавања иновативативних производа.

Тест линија у оквиру R&D центра омогућиће компанији да буде веома брза у развоју прототипова производа које жели да тестира.

Истовремено, центар је замишљен да окупи младе технологе на развоју нових решење. Са производних линија је прошле године на српско тржиште, али и светска отишло око 33.000 тона кекса, а то је за 1.650 тона више у односу на 2021. годину која је до сада сматрана рекордном.

Сваки други кекс у Србији, али и сваки четврти који се поједе у Босни и Херцеговини и Северној Македонији произведен је у постројењима фабрике "Бамби".

Компанија добро послује и у Словенији и Хрватској где је "плазма" најбрже растући бренд у категорији кекса. 

субота, 13. јул 2024.
34° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару