четвртак, 24.02.2022, 13:16 -> 21:08
Извор: Промо
Од данас уз "Мој Макси" апликацију до повољније и једноставније куповине
Малопродајни ланац Делез Србија је данас, након успешног шестомесечног пилот-пројекта у Крагујевцу, лансирао персонализовану апликацију лојалности "Мој Макси" на националном нивоу. Потпуно ново искуство куповине доступно је сада у свим Макси, Мега Макси, Темпо и Shop&Go продавницама широм Србије. Креиран тако да редовним коришћењем одговори на персонализоване потребе сваког купца и понуди му погодности које одговарају његовим навикама, овај јединствени програм лојалности подиже искуство куповине на дигиталан ниво доносећи свим корисницима разноврсне погодности и попусте.
Потпуно бесплатна и веома једноставна апликација "Мој Макси" доступна на свим оперативним системима паметних телефона, пружа бројне могућности које штеде новац и време при свакодневној набавци, а у њеним бенефитима купци могу уживати одмах након регистрације.
При првом коришћењу апликације она сваком кориснику доноси од 35 до 40 одсто попуста добродошлице на одабрана два артикла са свеже категорије.
Захваљујући најмодернијем алгоритму који памти изборе купаца, апликација кориснику сваке недеље доноси јединствен персонализовани сет промоција креиран баш за њега. Међу бенефитима су и могућност самосталног одабира до шест артикала са листе од тридесет понуђених на које купац остварује недељни попуст, а чија снижења су за кориснике апликације већа од редовних попуста који су доступни у продавницама.
Сваки корисник "Мој Макси" апликације лојалности је у прилици и да одабиром омиљене комшијске Макси, Мега Макси, Темпо или Shop&Go продавнице добија информације и увид у све производе који се у датом тренутку налазе на редовном снижењу, као и да кроз редовне набавке учествује у дигиталном сакупљању налепница и награђивању лојалности одабраним брендовима.
Могућност коју "Мој Макси" додатно доноси, а која се односи на поручивање унапред производа са деликатес линије и након тога њихово преузимање у продавници без чекања у реду, једна је од најкориснијих функционалности за обављање брзе и ефикасне куповине.
"Као компанија којој су у фокусу потребе потрошача и која стратешки тежи дигитализацији и omni-channel моделу пословања, развој апликације лојалности био је наш природни пут. Апликација је развијана локално и трудили смо се да све бенефите које ће донети корисницима прилагодимо домаћем купцу. Захваљујући развоју паметног алгоритма 'Мој Макси' прати потребе сваког купца посебно, али поред тога ту су и бројне додатне могућности и подстицаји које ће моћи да користе сви њени корисници. Персонализација је сада већ глобални тренд када говоримо о индустрији малопродаје, а верујемо да ће купци у Србији у наредном периоду спознати све бенефите наше апликације и на тај начин постати њени верни корисници и најбољи амбасадори савременог приступа куповини", изјавио је Никола Зечевић, директор дигиталног развоја и анализе података компаније Делез Србија.
Делез Србија послује у оквиру 465 продавница широм Србије, а лансирање апликације лојалности одговор је компаније на ослушкивање потребе купаца за персонализованом куповином, као и стратешке посвећености инвестирању у развој модерне трговинске мреже.
За више информација о свим бенефитима "Мој Макси" апликације можете посетити Макси сајт:
Коментари