понедељак, 17.08.2020, 14:27 -> 14:40
Аутор: Промо текст
Друштвена одговороност је пут ка здравом профиту
Компанија Кока-Кола ХБЦ Србија остаје посвећена одрживом пословању где су чување животне средине и брига о запосленима приоритети, показује седми по реду годишњи извештај компаније о одрживом пословању
За ову компанију претходна година била је година сјајних пословних одлука и одличних резултата у домену улагања у заједницу, ангажовања запослених, заштите животне средине и достигнућа на тржишту.
Само у 2019. години, у пројекте који подстичу развој заједнице Кока-Кола ХБЦ Србија је уложила преко 36 милиона динара.
Имајући у виду значај заштите животне средине, што је један од постулата пословања, и у 2019. години компанија је наставила да ради на различитим иницијативама којима је умањен утицај на животну средину. Тако је потрошња воде по литру произведеног пића смањена за 53,8 одсто, док је укупна потрошња енергије по литру произведеног пића до 2019. године смањена за 52 процента.
Истовремено, Кока-Кола ХБЦ Србија настоји да смањи и утицај своје амбалаже на животну средину и то повећањем садржаја рециклираног материјала у амбалажи и развијањем паковања мање тежине. Управо захваљујући тој посвећености, само у 2019. години, остварена је уштеда од 295 тона ПЕТ материјала.
На тај начин, компанија жели да оствари циљ да до 2025. године 35 одсто ПЕТ амбалаже садржи рециклирани материал, као и да прикупи 75 одсто примарне амбалаже својих производа.
Пословни подухват који је обележио 2019. годину свакако је и аквизиција компаније Бамби од стране компаније Кока-Кола ХБЦ АГ захваљујући којој је широк портфолио, додатно оснажен неким од најомиљенијих кондиторских брендова.
Пословање Бамбија има дугу традицију успеха. Посвећен потрошачима, иновативности, разноврсном портфолију брендова, Бамби је више од 50 година синоним квалитета и успеха. Аквизиција која је финализована прошле године за Бамби је означила нове развојне могућности и проширење, а за Кока-Кола ХБЦ прилику да се створе додатне вредности за компанију, купце и акционаре.
У жељи да буде први избор потрошача у свакој прилици, 24 сата, седам дана у недељи, Кока-Кола ХБЦ континуирано обогаћује понуду производа, пратећи жеље и потребе потрошача и партнера. Такође, у Србији има више од 37.000 купаца, који је на основу задовољства у сарадњи, већ девету годину за редом сврставају у Лигу шампиона, а истовремено, компанија је поново оцењена као најбољи добављач.
Кока-Кола ХБЦ Србија је већ годинама уназад препозната као најпожељнији послодавац који запосленима нуди подстицајно радно окружење, равноправан приступ и подједнаку шансу за професионални развој. Томе у прилог сведочи и индекс привржености запослених који износи 90 одсто.
"Нова реалност и све озбиљнији изазови показали су да је одрживо пословање важније него икада пре. Сваке године предано радимо на испуњењу наше мисије одрживости о чему говоре и сјајни резултати и циљеви које постижемо. Међутим, доказали смо да умемо да се носимо и са огромним изазовима, кризом и тешкоћама које су погодиле читав свет, у исто време не заборављајући оно што је најважније, а то је добробит наших запослених, али и заједнице и људи. Несебична помоћ коју смо пружили онима на првој линији борбе против корона вируса: медицинским радницима, војсци, полицији, волонтерима, Црвеном крсту, као и подршка коју тренутно пружамо угоститељском сектору кроз промовисање позитивног ставе кроз кампању ,,Отворени као никада пре'' , још једном је потврдила да смо стабилан партнер и ослонац друштва како у добрим, тако и у не тако лаким временима, већ више од пола века ", истиче Светослав Атанасов, генерални директор компаније Кока-Кола ХБЦ Србија.
Као и сви остали, и седми по реду Извештај о одрживом пословању, је припремљен према међународно признатом ГРИ стандарду и испуњава високе захтеве Глобалног договора Уједињених нација који се односе на Извештај о напретку.
Dow Jones World and Europe Sustainability индекс препознали су Кока-Кола ХБЦ Групу као једну од три водеће компаније у сектору напитака, како у Европи тако и глобално.
Коментари