Читај ми!

Картице, маркице и апликације за попусте – коме се више исплате, трговцима или купцима

Како су се отварали трговински ланци у Србији, понадали смо се да ће нас обрадовати ниским ценама. Они су, ипак, посегнули за другим начином привлачења потрошача – маркицама које скупљате па плаћате неки производ мање, апликацијама и картицама уз које добијате попусте. Истраживали смо коме се све то више исплати, трговцима или купцима.

Верни потрошачи знају зашто. Aнкетирани грађани кажу да им се исплати коришћење апликација и картица за попусте и да тако доста успевају да уштеде.

Изгледа да свима добро дође, али ретко ко од грађана зна колико се на овај начин тачно уштеди.

Апликације лојалности и уштеда кућног буџета

Милица Поповић из једног трговинског ланца каже да у овом тренутку више од и милион и двеста хиљада људи у Србији користи апликацију лојалности што је довољан доказ да су купци на првом месту задовољни њоме и да су увидели како значајну уштеду могу да остваре.

"Оно што ову апликацију лојалности разликује јесте што је она персонализована, односно алгоритам апликације прати ваше навике у куповини и нуди вам акције и погодности баш на оне артикле који су део ваше потрошачке корпе. Уз то, само за кориснике апликације сваке недеље више од 50 артикала је на снижењу које може бити веће и од 50 одсто", каже Поповићева.

Апликација, тврде из овог трговинског ланца, може доста да уштеди и време јер се преко ње могу резервисати неки производи који се касније преузимају у радњи.

Још једна погодност коришћења апликације је то што се при куповини производа уз апликацију на каси добија исечак уз рачун који тачно показује колика је уштеда остварена. Ипак ове врсте погодности могу да користе само технолошки поткованији и они који имају тзв. паметне телефоне.

Бодови на картицама

"Значи ми много, имам суперкартицу, користим је. Скупљам бодове и то ми много значи на моју пензију. Поприлично уштедим, користим је скоро сваки дан", каже једна суграђанка.

Анкетирани потрошачи напомињу да уз картицу имају добре повољности и могу да уштеде при свакој куповини, недељно и по хиљаду-две динара.

Мобилна апликација је у припреми али су и овде попусти такође знатни за одређене производе који, иако су већ на снижењу, уз суперкартицу  могу имати још погоднију цену. 

Ко троши тај и штеди

"Ту имате различите сегменте погодности, од специјалних попуста и акција који иду и преко 50 одсто попуста, преко ‘кеш бека’, поврата новца који дајемо нашим потрошачима кроз потрошњу и имамо велики број партнера унутар самог програма који потрошачима омогућава додатну уштеду и бенефите. Приликом једне куповине потрошач може уштедети и до неколико хиљада динара, наравно у зависности од тога шта се налази у корпи", каже Наташа Павловић. 

Када се све сабере и одузме, тешко је рећи ко има већу корист од ових попуста – потрошачи или трговци. Једно је ипак сигурно, да бисмо више уштедели морамо више и да потрошимо.

недеља, 13. октобар 2024.
11° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи