четвртак, 09.06.2022, 17:00 -> 18:33
Извор: РТС
Да ли смо спремни за нови дигитални свет – шта је метаверс и које су његове предности
"Крај света који познајемо" назив је 11. дигиталне конференције, посвећене маркетингу и дигиталном пословању. Дигитализација убрзано мења свакодневне навике и начин живота. Ненад Милић, извршни директор "ИАБ Србија", истиче за РТС да интернет доживљава такозвану надоградњу и да су управо те могућности интернета "веб 3.0" врло перспективне у различитим доменима. Сматра да не треба да се плашимо новог света, али да у исто време треба да се едукујемо.
Колико смо спремни за виртуелни свет говоре чињенице да су за многе изрази попут блокчејн, метаверс, биткоин, криптовалута и даље непознаница. Шта доноси тај нови свет, који је увелико почео и који се то свет завршава, теме су о којима ће говорити педесетак стручњака на 11. Конференцији "Digital day 2020" на Дорћол плацу у Београду.
Ненад Милић сматра да не треба да се плашимо, али да у исто време треба да се едукујемо и да је то и циљ конференције која се бави трендовима и новитетима, који су се десили у претходном периоду, али и свим новим терминима.
"То је оно што ћемо ми сагледати и наши предавачи, панелисти дати неке своје осврте на то, прогнозе и видети шта нас то очекује у наредном периоду", навео је он.
Шта доноси нови дигитални свет
Указује да интернет доживљава такозвану надоградњу и да су управо те могућности које сада тај "веб 3.0" пружа врло перспективне у различитим доменима.
"С једне стране, појава тог метаверса, којИ је једна врста неког новог виртуелног света, где ћемо ми имати једну наглашенију интеракцију с медијима с брендовима, између себе, с нашим пријатељима, непознаницима, где ћемо се саживети на неки начин с интернетом. То је оно што заправо с једне стране некога плаши, а с друге стране некога врло радује, јер су могућности велике", истиче Милић.
Оцењује да се метаверс и интернет исувише доживљавају само као простор за забаву и разоноду.
С друге стране, истиче да су могућности управо тог новог виртуелног света у областима као што је дигитални маркетинг, медицина, развој технологије да се добија више у бољем квалитету и убрзању рада.
Предности метаверса
"Конкретно, у дигиталном маркетингу у метаверсу, у том виртуелном дигиталном свету, имате једног дизајнера који пред собом има уместо један или два екрана, сада у физичком свету, испред себе педесетак екрана, где може до најситнијих детаља да уради свој дизајн. Да тај дизајн испоручи после тога много брже члановима свог тима, који ће га применити и онда испоручити својим клијентима", објашњава Милић.
Додаје да је и сâм назив "Крај света који познајемо", иако звучи мало апокалиптично и дистопијски, преусмерен да покаже које су све то промене које су нас задесиле.
"Ми сада већ живимо у посткорона периоду, али ни тај период није много трајао, јер смо ушли у кризу изазвану конфликтом у Украјини. То су све ствари које имају много утицаја на привреду, самим тим и на индустрију којом се бавимо, али то је реалност и у с кладу с њом се адаптирамо и настојимо да нашој публици објаснимо и да их припремимо да се што боље ухвате у коштац с тим", поручује Милић.
Коментари