Читај ми!

"Хајнекен" позива на спектакл - ексклузивно гледање финала Лиге шампиона

"Хајнекен", поносни спонзор Лиге шампиона, и ове године припремио је посебно изненађење за све фудбалске заљубљенике.

Свака цигла уткана у зидове легендарног Вемблија и чувени лук дугачак 315 метара који се надвија над легендарним стадионом, подрхтаваће од хука навијача у вечерњим сатима 1. јуна!

Део врхунске атмосфере из престонице Енглеске пренеће се и у срце Београда (отворени стадион Ташмајдан), Новог Сада (код Спенса) и Ниша (испред ТЦ Делта Планет) јер "Хајнекен" организује незаборавно вече за све љубитеље Лиге шампиона са почетком од 19:30 часова.

Гости ће имати прилику да буду део ексклузивног амбијента и уз одличан провод и дружење испрате дуел Борусије Дортмунд и Реал Мадрида.

Поред праћења утакмице на великим ЛЕД екранима и наравно уживања у освежавајућем укусу пива, посетиоци ће имати прилику да се забаве у разним фудбалским активацијама, уживају у дигиталном музеју и моментима који су обележили историјат и садашњицу елитног фудбалског клупског такмичења, али и да тестирају своје знање у пуб квизу.

"Хајнекен" је припремио и друга аудио-визуелна изненађења за све који одлуче да суботње вече проведу пратећи дуел најбољих међу најбољима.

Ове године, чувени бренд представља кампању "Наздрави за праве страствене навијаче’" која нас подсећа шта значи бити прави фан, славећи људе који заиста дишу и живе за спорт на позитиван, а понекад и необичан начин.

"Фудбал је више од игре. У питању је страст, инспирација, заједништво. Управо због тога, сваки прави страствени навијач који своју љубав према фудбалу испољава на позитиван начин, постаје неизоставни део овог спектакла. Зато, наша је жеља да све љубитеље овог спорта окупимо на несвакидашњим локацијама, где ће фудбалско узбуђење достићи врхунац. Финале је изванредна прилика да покажемо да је фудбал инспирација и радост за све, а наше традиционално партнерство са Лигом шампиона нам омогућава да на посебан начин уживамо у фудбалу", изјавила је директорка маркетинга у компанији "Хајнекен" Тамара Пајевић.

Учлани се у "Хајнекен клуб шампиона", покажи своје фудбалско знање, истражи ритуале навијача, откриј инспиративне приче легендарних фудбалских асова и освоји вредне награде.

О бренду "Хајнекен"

"Хајнекен" се производи још од 1873. године, од када се много тога променило, али оно што је било савршено на почетку остало је исто - препознатљиви квалитет. Спој традиције и иновације потврђује се добитном комбинацијом проверено најфинијих састојака и оригиналне технике припреме и производње. Данас је "Хајнекен" водећи светски премиум бренд присутан на тржишту у скоро 200 земаља света.

четвртак, 20. јун 2024.
26° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије