sreda, 26.01.2022, 13:31 -> 15:57
Izvor: RTS
Noćno testiranje na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, upozorenje vozačima i pešacima
Testiranja na pruzi za velike brzine Beograd – Novi Sad obavljaće se od srede, 26. januara, do subote 29. januara 2022. godine i u noćnim satima, zbog čega iz "Infrastruktura železnice Srbije" apeluju na učesnike u drumskom saobraćaju na putnim prelazima u Batajnici i Kamendinu da strogo poštuju saobraćajnu signalizaciju i propise.
U navedenom periodu, testiranja na brzoj pruzi obavljaće se duž čitave deonice između Beograda i Novog Sada, od 7.00 do 24.00, a ne kako je do sada bilo do 17 časova.

Zbog prirode i vrste dinamičkih testiranja, voz će u narednom periodu maksimalnim brzinama do 200 kilometara na sat više puta dnevno saobraćati brzom prugom Beograd – Novi Sad tokom gotovo čitavog dana.
"Infrastruktura železnice Srbije" zbog toga posebno upozorava učesnike u drumskom saobraćaju na putnim prelazima u Batajnici i Kamendinu da strogo poštuju saobraćajnu signalizaciju i propise, posebno kada ovi putni prelazi budu povremeno zatvarani zbog prolaska mernih kola za dinamičko testiranje brze pruge, kako bi se sačuvala bezbednost saobraćaja i zaštitili ljudski životi.
Podsećaju da su za vreme dinamičkih testiranja na trasi brze pruge Beograd – Novi Sad u funkciji dva putna prelaza, i to u železničkoj stanici Batajnica i u Kamendinu.
Oni se povremeno zatvaraju u vreme prolaska mernih kola kojima se obavlja dinamičko testiranje brze pruge, a obezbeđeno je i prisustvo Saobraćajne policije.
"Infrastruktura železnice Srbije" ponovo upozorava građane da je na pruzi za velike brzine Beograd – Novi Sad, na kojoj su u toku dinamička ispitivanja, pešacima i drumskim vozilima zabranjeno prelaženje preko brze pruge na nedozvoljenim mestima, na "divljim" prelazima i na nepropisan način.
Nepoštovanjem ovih pravila građani direktno ugrožavaju sopstveni život i celokupnu bezbednost železničkog saobraćaja na brzoj pruzi, a svako neodgovorno i nepropisno prelaženje brze pruge, posebno u situaciji kada se testiranja pri maksimalnim brzinama do 200 kilometara na sat obavljaju i noću, može završiti tragično, navedeno je u saopštenju "Infrastruktura železnice Srbije".
Komentari