Најки поручује оно што никада није до сада - "Don't do it"

Брутално убиство Џорџа Флојда, изазвало је немире широм САД. Ни у компанији Најки, наравно, нису равнодушни, па позивају на промене.

Америчка компанија је преко друштвених мрежа први пут поручила нешто што је сушта супротност њиховом заштитном знаку - "Don't do it". 

"Бар једном - немој. Немој да се правиш да не постоји проблем у САД. Не окрећи леђа пред расизмом. Не прихватај да нам се одузимају невини животи. Нема више изговора. Немој мислити да ово не утиче на тебе. Немој да седиш у тишини. Немој да мислиш да не можеш бити део промена. Будимо сви део промена", поручују из Најкија.

Афроамериканац Џорџ Флојд је преминуо у понедељак пошто су га полицајци везали лисицама, док му је бели полицајац коленом стискао врат. 

Полицајац Дерек Шовин ће одговарати за убиство пошто је пуних осам минута држао колено на врату Џорџа Флојда, који је, како се види на снимку, покушавао да дође до даха говорећи да не може да дише.

Смрт тамнопутог бившег средњошколског кошаркаша поново је у први план избацила расне тензије у САД, па су се демонстрације, готово истог тренутка, прошириле на још неколико америчких градова.

У Детроиту је током протеста упуцан један деветнаестогодишњак

среда, 02. април 2025.
13° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом