понедељак, 23.11.2020, 07:24 -> 08:12
Извор: РТС, geekwire.com, youtube.com
Šou mora da se nastavi, a „Amazon“ će se postarati za reflektore
Moć zajedništva i ljudski duh su nesalomivi, a božićni i novogodišnji praznici ne bi trebalo da prođu bez poklona, poručuju uz emotivni reklamni spot iz „Amazona“, vodeće svetske kompanije za internet prodaju.
Ovo je priča o mladoj igračici čiji duh i istrajnost pobeđuju izazove 2020. godine uz malu pomoć porodice i zajednice, navodi se u opisu božićne reklame tehnološkog giganta „Amazona“.
Poruka spota je da se šou mora nastaviti, izmenjen u skladu sa okolnostima, ali da se mora dalje uz podršku zajednice.
To bi trebalo da navede kupce širom planete da uprkos karantinu razmišljaju o božićnim poklonima i, naravno, umesto da ih biraju po omiljenim trgovinama i tržnim centrima, ovog puta poruče preko interneta.
„Amazon“ u punoj brzini juriša ka, kako je to Džef Bezos opisao, „prazničnoj sezoni bez presedana“.
Dok se širom sveta bezbroj malih i velikih preduzeća zatvara zbog uticaja pandemije, a još toliko bori da izmenama održi u tržišnoj igri nemilosrdnijoj nego ikada pre, „Amazon“ je kroz pandemiju imao neverovatan skok profita.
To se desilo uprkos činjenici da su milijarde dolara uložene na mere koje diktira koronavirus: nabavka zaštitne opreme za zaposlene, pojačano čišćenje objekata i povećanje plata.
Za poslednji kvartal ove godine, kompanija je planirala i angažovanje dodatnih 100.000 sezonskih radnika.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар