понедељак, 28.03.2022, 17:53 -> 17:59
Извор: PTC
Kako izgleda digitalna transformacija HR sektora
Kompanije koje imaju razvijene HR procese sve više formalizuju HR kao strukturu u svojim organizacijama kako bi se paralelno borili za nove kupce, korisnike, partnere i za zaposlene. Ovo su izazovi sadašnjice, izazovi zbog kojih je automatizacija HR procesa za mnoge pitanje kompetativne prednosti na tržištu.
Nakon duže analize poslovnih procesa u ovom sektoru, a koristeći svoje višedecenijsko iskustvo u oblasti poslovnih aplikacija, kompanija Coming je sada u mogućnosti da, svojim korisnicima, ponudi softversko rešenje koje digitalizacijom prevazilazi većinu izazova u HR sektoru.
HR menadžment sistem koji je sada na raspolaganju budućim korisnicima, na jednostavan način upravlja ciklusom zaposlenja u jednoj kompaniji od momenta konkursa za određenu poziciju do samih promena pozicija u određenoj kompaniji.
Cilj ovog inovativnog rešenja je da značajno ubrza i pojednostavi upravljanje ovim procesima, a pogotovo na kritičnim tačkama kao što je vođenje evidencije o različitim načinima isplate zarade zaposlenima u zavisnosti od vrste ugovora (povremeni angažman ili angažman za stalno).
Rešenje je posebno našlo put do kompanija i organizacija koje honorarno plaćaju svoje zaposlene, vezujući troškove zarade zaposlenih za veći broj mesta troška. Kod ovakvih kompanija samo obračun plata u ovako kompleksnom modelu zahteva zapošljavanje nekoliko ljudi koji se time bave.
Ovakve kompanije lako prepoznaju benefit korišćenja Coming rešenja koje na mesečnom nivou košta manje od troškova jednog zaposlenog koji se bavi obračunom plata.
U određenim kompanijama, digitalna transformacija bilo kog procesa sa sobom može da nosi stres iz razloga što korisnici smatraju da je neophodan dug proces privikavanja na nove sisteme.
Kompanija se potrudila da prelazak jedne kompanije na HR Menadžment sistem bude izuzetno komforan bez potrebe za visokim obukama ili specifičnim softverskim znanjima osobe koja koristi ovaj softver.
Sam servis je baziran na vebu i kompatibilan je i sa ostalim Majkrosoft Ofis aplikacijama. S obzirom na to da je sa korisničke strane izuzetno važno da servis u potpunosti odgovara potrebama kompanije u kojoj se implementira, kompanija sa svojim korisnicima, pre implementacije rešenja, analizira specifične potrebe korisnika i implementira module koji su neophodni.
Digitalna transformacija u svojoj srži ima za cilj značajno povećanje efikasnosti procesa u jednom preduzeću.
Korisnici koji su do sada implementirali HR Menadžment sistem, u vrlo kratkom vremenu osetili su značajne poslovne benefite u vidu uštede vremena koje zaposleni sada koriste u mnogo profitabilnije svrhe.
Коментари