четвртак, 09.09.2021, 12:51 -> 13:09
Извор: КАКТУС
Otvoren konkurs „Kaktus talents“ u okviru festivala integrisanih komunikacija „KAKTUS 2021“
Marketing mreža 2. i 3. novembra u Beogradu organizuje 7. nacionalni festival integrisanih komunikacija „KAKTUS 2021“. Pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, ove godine akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama, a rad na njima, baš kao i kaktus, jeste bodljikav proces.
Pored uobičajeno kvalitetnog programa, Marketing mreža će, uz podršku kompanije A1 Srbija, po treći put, organizovati takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji - KAKTUS Talents.
Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih i medijskih agencija u Srbiji, starosti do 32 godine.
Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brif kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili onlajn).
Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost.
Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koji budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brif su takmičari imali zadatak da odgovore.
Ove godine, na čelu žirija biće Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija A1 Srbija i A1 Slovenija. Pored njega, u žiriju će se naći mnogo eminentnih stručnjaka na polju marketinga, poput brend menadžera, kreativnih direktora i sl.
Samo neki od njih su: Ivan Žagar, senior brend menadžer u kompaniji Jafa; Ivana Dukić, marketing direktorka u kompaniji Frikom; Sanela Prelić, senior brend menadžerka u kompaniji Bambi, itd.
„U kompaniji A1 verujemo da svaki pojedinac ima talenat, a sve što mu treba je sredina koja će mu omogućiti da svoj talenat razvija. Zato i ne čudi što je za nas upravo razvoj tih talenata veoma važan“, rekao je Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija A1 Srbija i A1 Slovenija.
On kaže da su svesni da se učenje u današnje vreme ne odvija samo unutar kompanije nego praktično svuda, ako pojedinac ima želju za učenjem.
„Mladi talenti koji će se prijaviti na KAKTUS Talents, tu želju bez sumnje imaju. Zato nam je veliko zadovoljstvo što možemo da podržimo njihov razvoj kroz ovo takmičenje“, kaže Ferenc.
Festival KAKTUS 2021 podržalo je preko 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Merkator-S, Pepsiko - Marbo Prodakt, Frikom, Ušće šoping centar i Jafa Crvenka.
Zlatni sponzor festivala je A1 Srbija, srebrni sponzori su Forma Ideale i Masterkard, dok su ove godine bronzani sponzori kompanije Dijamant i Donesi.
Prijatelj festivala je Koka-Kola HBC Srbija. Partneri festivala su agencije - Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks. Festival su podržali Nova Communications, Represent System, Propulsion, Chameleon Ruma i Propix.
Prijavljivanje timova za takmičenje otvoreno je do 23. septembra na sajtu https://kaktus.rs/kaktus-talents-award/ i potpuno je besplatno.
Коментари