Читај ми!

Прада купила Версаче: Легендарни италијански бренд се враћа кући

Велики преокрет у свету моде: „Прада“ је званично купила „Версаче“. Саопштење је стигло данас директно од миланске модне групе луксузне робе, која је објавила да је постигла коначан договор са америчким „Капри холдигом“ о преузимању 100 одсто удела у познатом бренду са симболом Медузе који је основао Ђани Версаче.

Прада купила Версаче: Легендарни италијански бренд се враћа кући Прада купила Версаче: Легендарни италијански бренд се враћа кући

Када је објављено да Донатела Версаче, после 28 година, одлази са функције главног креативног директора и преузима улогу амбасадора бренда, и када је на њено место постављен Дарио Витале, дотадашњи директора дизајна и имиџа „Прадиног“ бренда Миу Миу, увелико се спекулисало да је група „Прада“ заинтересована за куповину „Версачеа“ од „Капри холдингса“, који је за скоро две милијарде евра откупио ову модну кућу 2018. године.

Вредност трансакције процењује се на 1,25 милијарди евра, уз могућа финансијска прилагођавања до момента званичног закључивања уговора, планираног за другу половину 2025. године. Договор подразумева cash-free и debt-free формулу, у укупној вредности од 1,375 милијарди долара.

„Спремни смо да напишемо ново поглавље у историји 'Версачеа'“, изјавио је Патрицио Бертели, извршни директор групе „Прада“. „Са овим брендом делимо страст према креативности и радује нас почетак нове ере“.

За „Капри холдингс“, са седиштем у Сједињеним Америчим Државама, који је „Версаче“ преузео 2018. за 1,83 милијарде евра, продаја представља шансу да се фокусира на брендове Мајкл Корс и Џими Чу.

„Ова операција ће ојачати наш биланс, повећати вредност за акционаре и омогућити стратешка улагања“, изјавио је председник и извршни директор америчког холдинга, Џон Д. Идол.

Министар привреде и Made in Italy, Адолфо Урсо, поздравио је ову вест. „Један велики бренд се враћа у Италију. Ово је снажна порука тржишту и потврда италијанског лидерства у модној индустрији“.

„Капри холдингс“ је најавио да ће средства од продаје бити искоришћена за стратешка улагања, смањење дуга и откуп акција. Бертели је истакао да ће развој „Версачеа“ захтевати време и посвећеност.

„Бренд има огроман потенцијал и велико наслеђе. Захваљујемо се 'Капри холдингсу' што је то очувао. Гледамо унапред са дугорочном стратешком визијом.“

уторак, 15. април 2025.
18° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом