Читај ми!

Први dm Feel у Србији оборио све рекорде: Како је изгледао јединствени beauty догађај за који су карте распродате муњевитом брзином?

Иако су нам календари неретко већ попуњени у ово доба године, подсетник за један догађај нестрпљиво се ишчекивао – јединствени dm Feel догађај какав до сада није виђен у нашој земљи! У години у којој прославља две деценије пословања у Србији, водећи дрогеријски ланац dm drogerie markt организовао је незаборавну beauty манифестацију у Хали 5 Београдског сајма, за све оне којима је dm већ годинама незаобилазно место куповине, релаксације, али и забаве.

С циљем да обрадује своје верне купце, али и да на једном месту окупи бројне сараднике – запослене, инфлуенсере и медије, компанија dm је овим аутентичним догађајем сајамског типа поставила нове стандарде на тржишту. Под кровом Хале 5 настала је права dm чаролија, а сви посетиоци су уживали у пажљиво креираним активностима, атрактивним фото-корнерима и сазнали нешто више о новим трендовима у индустрији лепоте. У оквиру уникатних поставки нашли су се разни makeup штандови, као и они са препознатљивим брендовима за негу лица, косе и природне козметике, које су пратиле бројне наградне активације и интерактивне радионице.

„Догађај dm Feel је осмишљен са идејом да заједно, на једном месту, доживимо све оно што dm представља за све нас присутне, запослене, сараднике, купце, а то је много више од омиљене дрогерије за набавку – то је она потребна доза инспирације, заједништва и поверења. Зато је ова манифестација наш начин да вам поклонимо dm свет у једном новом светлу, кроз аутентична искуства на сваком кораку, и да се потрудимо да овај догађај остави само најлепше утиске. Заиста смо неизмерно поносни и захвални што имамо прилику да будемо присутни у сваком вашем дану и што увек изнова бирате dm“, поручила је посетиоцима Светлана Јовановић Митић, ресорна менаџерка Маркетинга и комуникација, dm Србија и Северна Македонија.

Већ на самом улазу на догађај сви присутни су добили специјалне „пасоше“ и торбе за незаборавно dm путовање током ког су имали прилику да се ближе и у новом светлу упознају са својим најдражим брендовима, добију разне савете и сазнају трикове од професионалних шминкера, али и да покажу своју креативност на радионици за осликавање џинса.

Обилазећи штандове, посетиоци су попуњавали своју колекцију печата и добијали full size поклон-производе, а употпуњена колекција печата омогућила је учешће у наградном конкурсу. Позната лица с друштвених мрежа нашла су се у улози модератора разних програма, док су многи фанови добили прилику да се упознају са својим омиљеним инфлуенсерима, попут Ане Лазаревић, Лее Станковић, Миће Ашћерића и Јане Дачовић. Целодневни догађај пратила је сјајна атмосфера, док је за крај одржан наступ наше популарне поп-звезде Саре Јо.

Такође, захваљујући специјалним наградама, срећни добитници ће се упутити на атрактивне дестинације као што су Алања, Лисабон, али и у прави велнес рај у Фрушким термама.

Једно је сигурно, dm Feel догађај пренео је јединствено искуство боравка и уживања у dm-у које је приказано у новом руху. Ова иновативна комбинација интерактивних доживљаја, инспиративних радионица и добре енергије отворила је ново поглавље на event сцени Србије, а компанија dm обећава још много изненађења у двадесетој јубиларној години, и зато – stay tuned!

четвртак, 26. децембар 2024.
1° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње