петак, 30.06.2023, 19:55 -> 20:27
Извор: РТС, Pais, Танјуг
Звездин „Беобанка“ дрес на модној ревији у Паризу
Упркос томе што се фудбалски дресови углавном везују за терен и утакмице, глобализација најважније споредне ствари на свету, као и све већи уплив моде и дизајна у спортску индустрију, довело је до тога они постану брендови сами за себе.
Дрес се као одевни предмет увукао и у гардеробере познатих личности. Дрејк већ годинама носи дресове „Јувентуса“ и „Барселоне“. Бијонсе и Рита Ора су виђене у неколико наврата са ексклузивним комадима „Париз Сен Жермена“. Али сада је највећи обожавалац Ким Кардашијан. У последње време виђана је у дресу „Роме“ из 1997/1998 и ПСЖ из 2001. године.
Занимљива слика стигла је из Париза где је девојка на модну ревију дошла у чувеном Звездином „Беобанка“ дресу из средине деведесетих, једном од најпознатијих и најомиљенијих међу звездашима.
То је био својеврсни шлагворт за шпански Паис, који је томе посветио текст, а уједно апострофирао и „Црвену звезду“ као клуб који се при дизајну дресова води модним мотивима.
Лист сматра да је „Звезда“ добила већу пажњу у модној индустрији баш захваљујући томе што је центар маркетиншких кампања у дизајнирању дресова управо стављен на моду.
У складу с тим, црвено-беле пореде са „Јувентусом“ и „Миланом“, чији се дресови носе широм света.
Нема сумње да Звезда има велику армију навијача, посебно у региону, те да не би постало изненађење да се црвено-бели дрес, можда баш следећи који ће клуб из Љутице Богдана представити као онај у ком ће пулени Барака Бахара истрчати у септембру у Лиги шампиона, доживи као својеврсни модни бренд и почне да носи и у неким опуштенијим варијантама, ван терена.
Коментари