среда, 06.09.2017, 12:17 -> 12:24
Извор: РТС
Продаја преко интернета затвара штандове на ауто-салонима
До франкфуртског ауто-салона остала је једна седмица, а листа произвођача који ће изостати са овогодишње манифестације, све је дужа. Неће учествовати „Пежо“, „Инфинити“, „Џип“, „Фијат“, „Алфа Ромео“, „Мицубиши“, „Волво“ и „Нисан“. Збирно, ови произвођачи са својим моделима покривају чак 20 одсто европског аутомобилског тржишта. Произвођачи кажу да сајмови губе сврху и да продаја преко интернета даје боље резултате.
Немачки произвођачи остали су затечени бојкотом највећег сајма аутомобила на свету - Франкфуртског салона аутомобила. С друге стране, они су први почели да избегавају Париски салон аутомобила који је бијенални са франкфуртским.
Француске „Пежо“ и „Ситроен“ су купили Кинези. То су урадили и са „Волвоом“ и „Сабом“, а од скора и „Опелом“, који ипак неће бар ове године прескочити немачки сајам.
Сајам бојкотују делимично и Јапанци, а Немци покушавају да спасу што се спасити може, па ће први пут после много година на салону у Франкфурту бити кинеских фирми које озбиљно рачунају на продају аутомобила у Европи.
Ако се овако настави остаће само Женевски салон аутомобила као једини на свету који окупља све произвођаче. Очигледно је да је почео благи трговински рат Француза, Јапанаца и Немаца за престиж на тржишту.
Они који бојкотују сајмове израчунали су да тако штеде десетак милиона евра годишње и да им је продаја преко интернета боља прилика да се пласирају возила.
Улагања су далеко мања за онлајн куповину него да људи дођу на сајам, купе улазницу и на крају изгубе цео дан. Овако се све ради из фотеље из куће, а нове аутомобиле могу видети код локалног дилера.
Буџети великих фирми за рекламу из ових разлога све се више селе са телевизија на интернет портале и најпосећеније сајтове. Овакав рекламни тренд се пресликава и код нас и све је више регионалних балканских промоција нових модела.
Међутим, код нас на сајам увек долазе сви јер су ефекти продаје пре и после сајма велики и од њих зависи годишња продаја по брендовима.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар