Како брендирати туристичке дестинације

Око 70 одсто укупног броја путовања на свету почиње претрагом на интернету, а 37 одсто плаћања тих путовања заврши се такође на мрежи. Како у времену када су људи стално умрежени брендирати дестинацију, повећати присуство туристичких фирми на нету и обучити привреднике у туризму да прикажу своју понуду?

Само осам одсто укупног смештаја у Грчкој може се резервисати и платити преко интернета, и због тога су Грци за две године обучили 10.000 привредника како да своје углавном угоститељске компаније представе на интернету. „Гугл“ је направио сличну онлајн обуку интернет вештина за 28 земаља, међу којима је и Србија.

„Свако ко је заинтересован може да савлада дигиталне вештине бесплатно. И то могу бити пословни људи, студенти, предузетници, свако ко жели да унапређујући знање помогне свом послу“, каже Марија Фунта, директорка маркетинга „Гугла“.

Туристичко место можете брендирати тако што у њему направите нешто ново - Дизниленд или истакнете вредност одређене понуде као што су храна или пиће.

Дубровчани су од напуштеног острва Локрум које има око 720 врста биљака, направили природни резерват. Поред ретких биљака, ту је и језеро са сланом водом привлачно за рониоце.

„Има салинитет четири пута већи од мора, 120 грама по литри воде. Спојено је са морем, али вода је нон-стоп овде, нема циркулације“, објашњава Денис Баса, туристички водич из Дубровника.

Ако прошетате видећете да острво крије и занимљиву фауну. Дубровник је стандардну понуду појачао и разгледањем локација на којима је снимана Игра престола.

Када место брендирате по квалитетној храни, попут златиборске јагњетине или лесковачког роштиља, неопходни су и познаваоци навика и укуса оних туриста које желите да привучете.

„Од велике је помоћи да имате људе са стране који ће изабрати, јер можете бити обожаватељ неке хране коју људи са стране могу сматрати ужасном. Ако желите да нешто успе на вашем тржишту, морате позвати људе са тог тржишта да пробају, морате бити мудри“, истакао је туристички стручњак Даг Ленски.

Коришћење друштвених мрежа повећано је у последњих пет година 48 одсто широм света, а туристи су стално на мрежи док бирају, резервишу и плаћају аранжман, док разгледају изабрано место и када деле фотографије и пишу утиске на друштвеним мрежама.

„Потрошачи се све више користе мобилним уређајима, ово су најновији трендови и уколико их желите придобити комуникацијски морате познавати те трендове да би се могли укључити у њих“, каже Јошко Мрндзе, директор „Гугл“ за Јадранску регију.

Сваке године повећава се број туристичких путовања тако да је један од најновијих туристичких трендова ограничавање броја посетилаца у једном дану. Установљено је да се тако штите туристичка места, продужава туристичка сезона и повећава профит.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 26. јун 2024.
23° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару