Читај ми!

Синер побеђује на терену, али и у пословима: италијански ас улаже у некретнине и шири империју из Монака

Јаник Синер наставља да доминира светским тенисом, али и да гради озбиљну пословну каријеру. Млади Италијан завршио је 2025. годину у великом стилу: освојио је АТП финале у Торину, други пут заредом, победивши вечитог ривала Карлоса Алкараза. Тај тријумф донео му је 5,07 милиона евра, највећи појединачни наградни фонд у историји АТП-а.

Синер побеђује на терену, али и у пословима: италијански ас улаже у некретнине и шири империју из Монака Синер побеђује на терену, али и у пословима: италијански ас улаже у некретнине и шири империју из Монака

Укупно, током сезоне зарадио је више од 17 милиона евра, рачунајући турнире, егзибиционе мечеве и појављивања на „Слему шест краљева". Али Синеров највећи искорак дешава се ван терена: у инвестицијама, паметној организацији имовине и јачању личног бренда који данас привлачи најмоћније светске компаније.

Велика инвестиција у срцу Милана

Италијански медији наводе да је Синер недавно купио два луксузна стана у Милану, у чувеној згради Каза Барели, на само неколико корака од Пјаца Сан Бабила и надомак Дуома. Куповину је обавила његова компанија "Foxera Re Com", део холдинга "Foxera" са седиштем у Монаку.

Станови, површине 403 и 289 квадратних метара, плаћени су укупно више од 6,5 милиона евра. Иако се тренутно воде као пословни простори, налазе се у једној од најскупљих миланских четврти, где се цене крећу и до 15.000 евра по квадрату.

Синер је, према наводима, успео да куповину реализује по цени испод просека, око 10.000 евра по квадратном метру, што многи у Италији оцењују као „врхунски погодак“. Ипак Синнер је за ову инвестицију затражио кредит од банке.

Бизнис царство из Монака

Ове инвестиције само су део шире стратегије. Синер већ неколико година улаже у професионално управљање својим финансијама. Његова група компанија у Монаку, међу којима су "Foxera Re Monaco" и "Foxera Fin", брине о његовим улагањима, некретнинама, правима на име и комерцијалним уговорима.

Још 2022. креирао је и свој лични бренд The Fox, инспирисан надимком из детињства који се данас користи у сарадњи са „Најкијем", који је симбол лисице претворио у препознатљив део Синеровог визуелног идентитета.

Спонзорска листа која одузима дах

Синер је постао један од најтраженијих спортиста на тржишту реклама. Сарађује са „Гучијем", „Најкијем"(са уговором вредним око 15 милиона евра годишње), „Ролексом“, „Фаствебом", „Лавацом", „Интезом Сан Паоло", "De Cecco", „Енервитом“, „Алфа Ромеом“, „Пармиђано Ређано“, „Техноџимом", "L’Oréal"-ом и брендом Pigna, који је лансирао посебну линију школског прибора инспирисану младим шампионом.

Таква листа сарадњи ретко се виђа, па и у светском спорту. Маркетиншки стручњаци процењују да ће се Синерова комерцијална вредност само повећавати.

Мајстор на терену, менаџер ван терена

Иако је сезону завршио као други на АТП листи, одмах иза Алкараза, Синер је у Торину показао да је тренутно један од најбољих играча на свету. Али исто тако показује да је једнако вешт и у пословним потезима.

Две скупе некретнине у Милану, снажна структура компанија у Монаку и све већи број глобалних спонзора чине да двадесетчетворогодишњи Италијан данас буде више од спортисте, он је комплетан бренд, спортски и пословни феномен који пажљиво планира своју будућност. 

петак, 21. новембар 2025.
5° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом