понедељак, 28.11.2016, 16:06 -> 16:30
Извор: РТС, Пипл
Фигуре које гарантују продају фармерки
Три популарне манекенке удружиле су снаге и заједно позирале за нову кампању марке „Риплеј“. Медијима нису промакле заводљиве лепотице које на фотографијама носе само фармерке.
Тридесетогодишња Рускиња Ирина Шајк нашла се у новој кампањи под именом Додир (Touch), а „асистирале“ су јој и 28-годишња Џоан Смолс и 25-годишња Стела Максвел.
Манекенке су недавно, заједно са Кендал Џенер, Ђиђи и Белом Хадид, приватним авионом отпутовале из Њујорка у Париз, где се одржава чувена годишња ревија бренда „Викторијас сикрет“, чије је снимање заказано за среду, 30. новембар.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар