недеља, 28.08.2016, 15:44 -> 16:05
Извор: РТС, Би-Би-Си
Јефтиније „Прадине“ торбе због млађих купаца
Италијанска луксузна модна кућа „Прада“ предвиђа раст продаје својих модела успостављањем флексибилнијих цена, као и тиме што ће се са млађим купцима повезати путем онлајн продаје. Компанији је добит пала за 25 одсто, делом и због пада потражње у Кини и Италији.
Ипак, из „Праде“ саопштавају да 2016. годину виде као прекретницу. У разматрање ће узети цене, разноликост производа и онлајн маркетинг.
Приходи су им пали за 15 одсто, односно 1,55 милијарди евра мање у односу на прошлу годину, а ове године у априлу „Прада“ је објавила како је остварила најнижу добит у последњих пет година. Од купаца су раније добијали критике да им је продаја опала због отварања превише нових продавница и јер нису на време уложили у онлајн продају.
„Прада“ је саопштила да су на правом путу с плановима да удвоструче продаје путем е-трговине у наредне две године, повећају број производа на том тржишту, посебно ципела.
Такође ће проширити своје активности на друштвеним мрежама и порадиће да им циљна група купаца буде старости између 20 и 30 година. Компанија ће додатно порадити на потенцијалном лансирању производа и продају на Инстаграму.
Та информација долази у време када је ривал луксузног бренда „Мулбери“, познат по својим кожним торбама, пријавио троструку добит у јуну, након преласка на приступачније производе. „Мулбери“ се у последњих неколико година бори с тржиштем, због брендова као што су „Прада“ и „Фенди“.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар