среда, 13.11.2024, 15:15 -> 15:22
Извор: РТС
Оливера Ковачевић и Урош Марковић: За ПЗЕ се пријавило много квалитетних песама и познатих извођача
Радио телевизија Србије је и ове године расписала конкурс за избор композиције која ће представљати Србију на Песми Евровизије 2025. године у Швајцарској. Конкурс је завршен 10. новембра и сада се већ поставља питање ко се све пријавио. Пристигле пријаве већ привлаче пажњу и подстичу очекивања о томе ко ће представљати нашу земљу на најгледанијем музичком такмичењу.
За предстојећу „Песме за Евровизију“ пријавило се 222 такмичара, а уредница фестивала Оливера Ковачевић и музички уредник Урош Марковић кажу да сада предстоји тежак посао да се од тог броја одабере 28 такмичара који ће наступити у полуфиналима.
„'Песма за Евровизију' из године у годину је све популарнија. Прошлогодишње финале пратило је 1.750.000 људи преко телевизије и још 450.000 преко Јутјуба. Све заједно то је више од два милиона људи. Ове године смо у преговорима са 'Песмом Евровизије' да финале избора за српског представника се преноси и на њиховом званичном каналу“, каже Марковић.
Према његовим речима, „Песма за Евровизију“ даје такмичарима велику шансу за промоцију, јер је медијски испраћено и веома гледано.
„Каријере многих сада познатих извођача почеле су на ПЗЕ, а то што је такмичење све гледаније говори да смо пронашли трасу којом треба да идемо и да сваке године правимо искорак и у визуелном и у садржинском смислу“, навела је Оливера Ковачевић.
Открива и да за предстојеће такмичење има јако добрих пријава и много познатих извођача, али да не може да их именује јер ће их селекциона комисија почетком децембра оцењивати и онда ће бити направљена листа оних који су прошли даље.
„Најбоље је када понудите лепезу жанрова, од етна, преко рока и попа, па до метала. Тако је и на 'Евросонгу', сваке године покушавају да нађу рецепт. Једне године освоји 'Манескин', па наредне сви свирају нешто слично. Ове године је победио Немо, вероватно ће наредне неки покушавати у том фазону нешто“, додаје уредница ПЗЕ.
Овогодишњи слоган такмичења је да ће „Лепота спасити свет“, за продукцију је одговоран „Скај мјузик“ и биће задужен за визуелни идентитет и бину, а биће и новина што се сцене тиче.
Средином децембра требало би да буду саопштена имена оних који су прошли даље и наћи ће се на Песми за Евровизију наредне године.
Коментари