петак, 14.10.2022, 18:16 -> 19:12
Извор: РТС, Forbes, Tviter
Најпознатији репер „завршио“ на дресу Барселоне
Фудбалски клуб Барселона користиће лого популарног репера Дрејка на својим дресовима за меч против Реал Мадрида у Ел Класику.
Ова одлука донесена је у част Дрејка, канадског репера, текстописца и глумца који је прешао 50 милијарди стримова на Спотифају, а који је потписао четворогодишњи уговор о спонзорству са Барсом у мају ове године.
Спотифај је најпопуларнија музичка платформа на свету и број стримова приказује слушаност одређеног извођача.
По уговору на дресу фудбалског тима наћи ће се и имена других успешних и познатих уметника.
Као део иницијативе да се призна импресивно достигнуће Канађанина, први тим Ћавија Ернандеза требало би да обуче специјално направљену верзију дреса током загревања пре меча, а на којој се налази на предњој страни натпис „Дрејк", а на леђима број „50".
У изјави на Барсиној веб страници у знак обележавања успеха, потпредседница маркетинга Жули Гуи истакла је да савез Каталонаца са Спотифајем „очекује комерцијални однос".
„Као што смо више пута рекли, то је стратешки однос кроз који настојимо да спојимо два света која могу да изазову емоције, а то су музика и фудбал. Ова иницијатива је још један пример жеље и иновативног духа наше сарадње. По први пут у нашој историји, име нашег главног партнера на предњој страни дреса замењујемо међународно признатим уметником Дрејком,који је прешао 50 милијарди стримова на Спотифају", истакла је Жули.
Додаје да ова иницијатива показује потенцијал да постанемо јединствена платформа за пружање искустава која нам помажу да се приближимо нашим обожаваоцима и нове публике широм света.
Марк Хазан, који је Спотифајев потпредседник за партнерства, објаснио је како је платформа за стриминг „увек показивала да желимо да ово партнерство буде прослава фанова, играча и уметника на глобалној сцени. Нема веће позорнице од Ел Класика".
Коментари