Читај ми!

Амазон отвара високотехнолошку интерактивну продавницу одеће

Амерички гигант онлајн трговине, „Амазон“, најавио је да ће отворити прву невиртуелну продавницу одеће. То ће такође бити прва интерактивна продавница на свету кроз коју ће купца водити апликација.

Најављена продавница „Амазон стајл“ у близини Лос Анђелеса биће мања од традиционалне робне куће (мање од 3.000 квадратних метара), али ће зато, заузврат, понудити низ других погодности. На пример, купци ће моћи да скенирају било коју ставку која им се свиђа помоћу Амазонове мобилне апликације како би испробали жељену боју и величину.

Већина одеће ће бити смештена у задњем делу продавнице, а само један узорак сваког артикла ће бити изложен. Да би испробали одећу, купци ће се преко апликације пријавити за кабину у коју ће узорци бити допремљени.

Просторија, коју је директорка „Амазона“, Симоина Васен, назвала „чаробни орман“, далеко је већа од просечне кабине, према промотивном видеу који је „Амазон“ поделио на Твитеру.

Има екран осетљив на додир који омогућава купцима да затраже више артикала, који се испоручују директно у двострани орман не ометајући купца у испробавању одеће.

Екран осетљив на додир такође функционише и као виртуелни модни саветник, нудећи предмете који би могли да прате одабрану одећу и води евиденцију о одећи коју је купац скенирао како би персонализовао препоруке.

„Не бисмо се укључивали у физичку малопродају да не сматрамо да можемо значајно да побољшамо корисничко искуство“, додала је Васен, коментаришући концепт продавнице.

Према њеним речима, „Амазон“ ће у новој радњи понудити стотине познатих брендова, али до сада није објављен ниједан пример. Још увек није објављен ни датум када ће продавница почети са радом.

„Амазон" је имао 611 продајних места у Северној Америци још од 31. децембра 2020, али ниједна од њих није била конкретно продавница одеће. Компанија је израсла у највећу америчку модну малопродају откако је почела да онлајн продаје одећу 2002. године.

У међувремену, технологија интерактивне куповине није сасвим нов концепт за продавнице одеће. Нике продавнице, на пример, дозвољавају онима који користе „Најки“ мобилну апликацију да скенирају кодове на ципелама и одећи док разгледају како би их наручили за пробање.

Брендови одеће „Реформејшн“ и „Американ игл“, између осталих, такође нуде различите помоћне опције. Међутим, за сада се чини да их је „Амазон“ све објединио.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 20. новембар 2024.
12° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње