понедељак, 08.02.2021, 12:53 -> 13:11
Извор: РТС, Independent
Супербоул обележила реклама од пет секунди и Викндов хиперстилизовани наступ
Највећи спортски догађај у Сједињеним Државама, Супербоул – суперфинале америчког фудбала, осим што је најгледанији спортски догађа на свету, има најскупље рекламно време и у полувремену представља највеће светске музичке звезде. Овогодишњи, пандемијски Супербоул облележили су „Редитова“ реклама од пет секунди и први наступ једног канадског музичара, поп звезде Викнда, који је уложио својих седам милиона долара да би перформанс био по његовој вољи.
Друштвена мрежа „Редит“ која је последњих дана привукла пажњу у целом свету захваљујући групи својих чланова WallStreetBets који су се упустили у рат са берзанским трговцима на Вол Стриту, потрошила је целокупан годишњи буџет на најкраћу рекламу која је икада приказана током Супербоула.
Реклама ове друштвене мреже, у виду текстуалног телопа, трајала је само пет секунди и позвала је гледаоце да зауставе своје телевизоре како би је прочитали.
Цена рекламног простора од 30 секунди на Супербоулу и ове године је била пет и по милиона долара, а како је израчунао портал Верајети, Редит је за свој оглас платио 915.000 долара.
И поред краткоће рекламе, Редит се похвалио да им је потез успео.
„Ако ово читате, значи да нам се опклада исплатила. Рекламни простор на Супербоулу је скуп, па нисмо могли да купимо пуно програмско време. Али били смо мотивисани и одлучили смо да потрошимо цео буџет намењен за маркетинг за ову годину на ових пет секунди емитовања“, стоји у огласу.
Потом су подсетили на акцију своје групе која је подстакла инвеститоре да купују акције Гејмстопа.
„Једина ствар коју смо прошле недеље научили од наше групе је да и аутсајдери могу да постигну готово све када се уједине око заједничке идеје“, додају.
„Ко зна, можда ћете баш ви бити разлог што ће уџбеници из економије морати да додају ново поглавље“.
„Можда ћете помоћи и да Суперб(оул), (сова, на енглеском), подучи свет о томе колико су сове величанствене птице. Можда ћете чак и паузирати слику како бисте прочитали овај оглас од пет секунди“.
„Моћне ствари се дешавају када се људи окупе око нечега до чега им је заиста стало. И постоји место за то. Зове се Редит“, стоји на крају рекламног телопа.
На локалним медијима су се појављивали и краћи огласи, али ово је први пут да се током овако важног медијског догађаја прикаже тако кратка реклама.
Суперстилизовани наступ Викнда
Деби у полувремену Супербоула који је одржан у сенци пандемије коронавируса, можда није мога да буде онакав како је Абел Тесфај, односно канадска поп-аренби звезда Викнд, замислио, али чини се као да га је управо пандемија натерала да каже „изазов прихваћен“.
Како би био сигуран да ће његов наступ на овом светском спектаклу бити постављен у складу са његовим стндардима, наводно је у продукцију уложио својих седам милиона долара.
Изгледа да се и њему исплатила ова инвестиција, јер по оцени критичара, било је то врхунских, темељно испланираних и брилијантно изведених 10 минута који су не само учврстили његову доминацију на музичкој сцени, већ су помогли дубоко подељеној земљи – макар да и накратко – кроз плес избаци сав бол накупљен током прошле године.
Знало се да ће Тесфаји наступати сам – без специјалних гостију, што је иначе уобичајено, али рећи да је био сам није тачно.
Истрчавши иза кулиса, Тасфаију се придружила група плесача са необичним маскама на лицу и у одговарајућим црвеним блејзерима. Заједно, Тасфаји и његови плесачи су приредили филмски, готово клаустрофобични наступ.
Ма под коликим притиском је Тасфаји био на синоћном наступу, то нико није могао да осети гледајући га. Наравно, било је делова када се његов глас губио у мору гласног навијања, али се углавном његова непоколебљива визија артхаус-мит-денс флора одлично преточила на стадион у Тампи, сматра критичарка Индепендента.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар