Читај ми!

Крикет судије у Аустралији рекламу за дезодоранс носиће – испод пазуха

У „револуционарној“ кампањи „Крикет Аустралија“ најавио је комерцијално партнерство са аустралијским брендом дезодоранса и антиперспираната „Рексона“.

Према уговору, судије ће током домаћих мечева, носити мајице под чијим рукавима је логотип „Унилеверовог" бренда.

У „Рексони" наводе да на овај начин „желе да освеже" рекламни простор на нови начин. 

Мајице играча су препуне логотипа спонзора, а новина приказа логотипа испод пазуха, биће први пут представљена у 10. крикет сезони у мечу између тимова „Hurricanes" and „Sixers".

Верује се да је употреба пазуха на овакав начин у сврху бољег пласмана производа - прва у свету.

У саопштењу „Крикета Аустралија" наводи се да је „Рексона" у току са потребама играча и да жели да их заштити током сати које проведу на летњим врућинама.

Неки ипак изражавају забринутост због стављања судија у центар пажње.

„Крикет је на неки начин прилично озбиљна игра. У средишту свега тога је судија. Добар судија често остане непримећен - то је део кључ судијског заната. Ставити маркетиншки трик под пазух, иако је шаљив, али и паметан потез, заправо ризикује да смањи озбиљност некога ко заправо има веома тежак посао", рекао је Робин Канифорд, стручњак за спортски маркетинг са Универзитета у Мелбурну.

Сличан маркетиншки трик примењен је током боксерског меча 2000. године, када се боксер аутсајдерског ранга Џулијус Франсис суочио са Мајком Тајсоном у Манчестеру.

Франсису је тада плаћено да на доњем делу ђона обуће носи логотип новина, очекујући да ће, када га Тајсон неизбежно обори, марка бити видљива.

Френсис је оборен пет пута за четири минута и реклама је „вредела плаћеног новца".

Алек Дервин, главни креативни директор рекламне агенције БМФ, рекао је да кампања „Рексоне" може бити подједнако успешна.

„То је заиста једноставан и директан начин рекламирања, а чињеница да ће логотип бити скривен током већег дела игре, а затим ће се открити када судије подигну руке, чини његов утицај још јачим, нарочито имајући у виду да је управо пазух место које је најповезаније са ‘Рексоном'", објаснио је Дервин.

Уговор „Крикета Аустралија" са „Рексоном" је последњи у низу комерцијалних партнерстава које је организација обновила или започела. Очекује се да ће овакве активности, овог лета генерисати рекордних 70 милиона долара спонзорстава, упркос финансијским потешкоћама које доноси пандемија коронавируса.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 07. новембар 2024.
17° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње