понедељак, 23.11.2020, 07:24 -> 08:12
Извор: РТС, geekwire.com, youtube.com
Шоу мора да се настави, а „Амазон“ ће се постарати за рефлекторе
Моћ заједништва и људски дух су несаломиви, а божићни и новогодишњи празници не би требало да прођу без поклона, поручују уз емотивни рекламни спот из „Амазона“, водеће светске компаније за интернет продају.
Ово је прича о младој играчици чији дух и истрајност побеђују изазове 2020. године уз малу помоћ породице и заједнице, наводи се у опису божићне рекламе технолошког гиганта „Амазона“.
Порука спота је да се шоу мора наставити, измењен у складу са околностима, али да се мора даље уз подршку заједнице.
То би требало да наведе купце широм планете да упркос карантину размишљају о божићним поклонима и, наравно, уместо да их бирају по омиљеним трговинама и тржним центрима, овог пута поруче преко интернета.
„Амазон“ у пуној брзини јуриша ка, како је то Џеф Безос описао, „празничној сезони без преседана“.
Док се широм света безброј малих и великих предузећа затвара због утицаја пандемије, а још толико бори да изменама одржи у тржишној игри немилосрднијој него икада пре, „Амазон“ је кроз пандемију имао невероватан скок профита.
То се десило упркос чињеници да су милијарде долара уложене на мере које диктира коронавирус: набавка заштитне опреме за запослене, појачано чишћење објеката и повећање плата.
За последњи квартал ове године, компанија је планирала и ангажовање додатних 100.000 сезонских радника.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар