понедељак, 04.05.2020, 11:28 -> 12:08
Извор: РТС, RT
И Руси остали запрепашћени податком да се 45 одсто сународника одрекло алкохола током епидемије
За разлику од остатка света где је потрошња алкохола током карантина због епидемије коронавируса значајно порасла, у Русији се догодило потпуно обрнуто. Многи су одлучили да мање пију и здравије се хране.
Према последњем истраживању Центра за истраживање навика потрошача „Роскачество“ и подацима о онлајн промету производа, током изолације због ковида 19, Руси су значајно променили своје навике у куповини и определили се за много здравији избор хране и пића.
Истраживање спроведено крајем априла показује да се 45 одсто Руса одрекло алкохола, 38 одсто се одрекло слаткиша, а 35 одсто је престало да купује кобасице.
Занимљив је и податак да су се за здравији начин живота и исхране определили старији потрошачи, јер две трећине (67 одсто) испитаних старијих од 55 година изјавило је да су одложили флашу.
Истраживање је такође указало на мало чудне регионалне разлике, откривши да су становници југа Русије у 39 одсто случајева одлучили да се одрекну рибе и 32 одсто. У области Северног Кавказа, пак, додуше само шест одсто, су престали да купују и свеже поврће.
Све у свему, 35 одсто испитаних је изјавило да су им се трошкови за исхрану од почетка изолације смањили, а исти број наводи да су се увећали.
Почетком априла Известја су пренеле податак добијен од пореске службе који показују је продаја вотке опала за 41 одсто прве недеље априла.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар