четвртак, 21.07.2016, 16:18 -> 18:41
Извор: РТС, Јутјуб
Лажираним снимцима преварили људе широм света и прикупили 200 милиона прегледа
Серија намештених видео-снимака, које је продуцирала независна аустралијска компанија, прикупила је више од 200 милиона прегледа, привукла пажњу људи широм света и изазвала бројне полемике о аутентичности снимака.
Челници продукцијског студија "The Woolshed Company" признали су да су многе популарне снимке, који су се у протеклих две године појавили на интернету, заправо они снимили и лажирали.
Компанија је направила осам снимака током две године, који су прикупили више од 200 милиона прегледа у 180 земаља.
Неки од најуспешнијих снимака су: Lightning almost strikes girl in Sydney!!! Boyfriend's reaction is priceless (60 милиона прегледа), GoPro: Man Fights Off Great White Shark In Sydney Harbour (34 милиона), USA vs JAPAN - Ultimate Selfie Stick Fight (21 милион) и Snowboarder Girl Chased By Bear - I Was Singing Rihanna Work And Didn't Know It Was Behind Me!.
Студио "The Woolshed company" објавио је кратки снимак у ком се признаје да су протекле две године правили снимке у оквиру нечега што су назвали "The Viral Experiment".
Компанија чији су снимци стекли велику популарност без икакве медијске подршке или промоција, истакла је да су бројне дебате о аутентичности снимака само подстакле још већи број прегледа.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар