среда, 06.04.2016, 19:29 -> 19:35
Јапанске сладолеџије се извињавају деци због поскупљења
Први пут после 25 година, једна компанија у Јапану повећала је цену сладоледа на штапићу за девет центи - што је око осам динара. И то није крај приче - због поскупљења, запослени су снимили спот у којем се, уз традиционални наклон, извињавају деци.
Компанија „Акаги Нјугјо“ одлучила се на такав потез после дуго већања, али чак и после одлуке да се цене сладоледа подигну, управа и запослени одлучили су да морају да се извину својим највернијим потрошачима - деци.
У једноминутном снимку, стотинак запослених непомично стоје док у позадини иде песма Наеге, од Ватару Такаде.
„Наеге" значи поскупљење, а речи песме говоре о томе да нису желели да подигну цену, али да су били принуђени због поскупљења састојака и радничких плата.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 6
Пошаљи коментар