четвртак, 11.09.2014, 17:01 -> 19:54
Црњи бити не може!
„Бургер кинг“ у Јапану проширио је свој мени са „куробургером“, са црним земичкама, сосом и сиром. Иако изгледа чудно и нејестиво, из компаније кажу да продаја иде сјајно, а да промена боје није само естетска ствар већ да даје потпуно нови укус хамбургеру.
Када је „Мекдоналдс“ пре два месеца избацио црни „биг-мек“ на азијско тржиште, „Бургер кинг“ је озбиљно схватио изазов. Сада су у Јапану избацили „куробургер“, а зифт црна боја добијена је димљењем земичке и сира на ћумуру од бамбуса!
Сос са црним и белим луком обојен је сипиним мастилом, а месо је зачињено црним бибером.
Црна земичка, сир и сос свакако не одају утисак нечега много укусног, али муштерије су задовољне „куробургером".
Иначе, „куро“ на јапанском значи црно.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар