Читај ми!

Пи Диди „продаје“ одлично „фијат 500Л“

Појављивање познатог америчког репера Пи Дидија у реклами за „фијат 500Л“ подигло је продају овог европског модела који се склапа у Крагујевцу изнад свих очекивања.

Крагујевачки „Фијат“ је прошле године на америчко тржиште извезао 55.000 аутомобила. Имиџ „југа“, који је у Америци доживео и врунац и пад, морао је да се промени потпуно новим маркетиншким приступом.

„Фијат“, који је однедавно већински власник и америчких легенди „Џип“ и „Крајслер“, није жалио новца да „фијат 500Л“ постане, поред „фиjата 500“, један од најпродаванијих европских производа у Америци.

Маркетиншки стручњаци кажу да се и најбољи производ не може се продати Американцима без видео-рекламе. Често буџети тих пројеката премашују милоне долара, а глума у рекламама представља питање престижа међу познатима.

У разбијању предрасуда америчких купаца о томе да „Фијат“ као европски произвођач нуди не само мале аутомобиле, помогао је познати репер Пи Диди.

Он је главни актер спота који се неће појавити у Европи, а говори о двојци познатих продуцената који лутају кроз пустињу и када угледају спас, сами себи не верују да „фијат“ постоји и са четворо врата.

Међутим, фатаморгана постаје стварност судећи по броју продатих јединица јер се „фијат 500Л“ преко океана продаје изнад очекивања.

Према статистици купују га већином досељеници из Европе, високошколовани које вуче носталгија.

Друга група купаца су жене које овај аутомобил доживљавају као модни детаљ и трећа група су млађе породице које највише желе кола у којима има доста простора и могућности за индивидуализацију изгледа.

„Морамо да радимо још много на имиџу 'Фијата' у Америци. Веома брзо на овом тржишту понудићемо аутоматски мењач што тренутно недостаје. У израду рекламе и њено емитовање уложили смо до сада неколико милиона долара, али то је једини начин да се приближите купцима који годишње купе 17 милиона аутомобила. Покушавамо да променимо слику стечену моделом малог аута и надам се да ћемо у томе успети“, истиче Ђанлука Италија из „Фијат-Крајслера“.

Само случајност је хтела да „Фијат“ купи „Крајслер“ и да у међувремену са нама направи договор о монтажи „фијата 500Л“. Тиме смо и ми упали у центар дешавања и бизниса и медија у свету. Италијани оба модела – „фијат 500“ и „фијат 500Л“ – производе у Европи и то ван Италије.

Први у Пољској, у Кракову, а други у Србији, у Крагујевцу, али је за Американце то производ "Made in Italy" (Произведен у Италији).

Број коментара 6

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 19. октобар 2024.
13° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи