Читај ми!

И пиво запенило на снимању!

Сад нам је потпуно јасно зашто се прича да календар венецуеланске пиваре "Polar" на хиљаде мушкараца традиционално чека сваке године да би уживало у лепоти жене и пејзажа.

На промотивном календару венецуеланске пиваре "Polar", девојке су, једноставно, морале бити „да се смрзнеш"! Ништа друго се не би уклапало, зар не?

Чак је и бели меда са етикете њиховог бренда "Pilsen" схватио да је у другом плану.

И баш као што је речено на представљању медијима, лепота Венецуеланки сија на сваком од 12 месеци календара за 2013. годину, чије ново издање на хиљаде мушкараца већ традиционално чека крајем новембра, да би уживало у лепоти жене и пратећих пејзажа.

„Овај календар је најважнији део кампање за наредну годину, препуне изненађења и новина које ће истаћи карактеристике бренда", истакла је Анхелика Моралес, маркетинг менаџер пиваре.