Saradnja Er Srbije i kineskog Ctrip.com – mogućnosti veće od prodaje avio-karata, širenje i na tržište regiona
"Er Srbija" i najveća kineska platforma za prodaju karata, hotelskih usluga i turističkih paketa - "Ctrip.com", članica globalne "Trip.com" grupe, potpisale su memorandum o razumevanju sa ciljem ostvarivanja strateškog partnerstva.
Prvi direktni let "Er Srbije" do Šangaja već je rezultirao novim poslovnim aranžmanom. Kineski "Ctrip.com", deo globalne grupe "Trip.com", uvrstio je letove srpske nacionalne avio-kompanije na platformu, nudeći povoljne letove i aranžmane.
Boško Rupić, direktor za komercijalu i prodaju "Er Srbije", ističe da je cilj zajednička promocija letova između Srbije i Kine, kako letova za Šangaj, tako i letova između Beograda i Guandžoa, sa ciljem unapređenja broja turista, broja noćenja u Srbiji od strane kineskih turista, ali isto tako i unapređenje i povećanje broja naših odlazaka ka Kini.
Turističke ponude i za zemlje regiona
Petar Vojinović, urednik portala Tango siks ističe da je ključni momenat da se sa lokalnim partnerom jedne od najvećih globalnih kompanija za prodaju avio karata i turističkih aranžmana, poveća, odnosno definiše način na koji će se pre svega kineskim državljanima prodavati ne samo avio karte, već i objedinjene turističke ponude, ne samo za Srbiju, već u ovom slučaju putem evropske mreže i regionalne mreže letova Srbije, i turistički aranžmani za okolne zemlje.
Direktni letovi nacionalne kompanije iz Beograda do nekoliko gradova u Kini doprineli su i podstakli porast broja turista iz te zemlje u Srbiji i regionu.
Direktor "Er Srbije" Jirži Marek navodi da turizam u Srbiji i Istočnoj Evropi beleži izuzetan rast, pre svega velikim interesovanjem za kulturna i istorijska nasleđa, predivnu prirodu i razvoj urbanih sredina.
"Er Srbija je ponosna što je doprinela tom rastu nudeći mrežu letova širom sveta. Kao nacionalna kompanija, trudimo se da steknemo poverenje svojih putnika kroz pouzdanost i toplo gostoprimstvo i to je prepoznalo 4,4 miliona putnika koji su leteli sa nama 2024. i tako potvrdili da smo pouzdan partner u globalnim putovanjima", dodaje Marek.
Više kineskih turista u Srbiji
Saša Jeremić, konzul Srbije u Šangaju, ističe da će kroz ovu saradnju "Er Srbija" biti u boljoj poziciji da proširi svoje poslovanje na kineskom tržištu i privuče više kineskih turista u Srbiju. Istovremeno, ovo će dati novu vitalnost srpskom turizmu i promovisati diverzifikaciju srpske ekonomije.
"Trip.com" godišnje proda buking za 500 miliona letova, pola milijarde hotelskih noćenja i više od 700 miliona karata za brzu železnicu. Srpska nacionalna avio-kompanija saobraća utorkom i subotom do Šangaja, dok su letovi za Beograd sredom i nedeljom.
Коментари