Logistička firma "Džefko" otvorila predstavništvo u Srbiji

U Srbiju dolazi prateći pogone koji proizvode autodelove i komponente, kao podrška grupaciji "Pežo - Sitroenu", "BMW", "Fijatu", "Dženeral Motorsu", ali i "Tojoti" i "Fordu". Većinski vlasnik "Džefko" grupacije su ruske železnice koje poseduju 75 odsto akcija, a kompanija "Pežo" je vlasnik 25 odsto akcija.

Posle Rumunije i Grčke najprespektivnije mogućnosti ima Srbija, kažu u ovoj logističkoj kompaniji. "Džefko" koji učestvuje u globalnom transportu u 52 zemlje i koji ima 12.000 zaposlenih smatra da u Srbiji može u budućnosti pronaći partnere na lokalnom nivou koji se mogu i po ceni i po kvalitetu uklopiti u svetski lanac transporta. "Džefko" već radi u jednom delu "Železnica Srbije".

"Svakako da mislimo na 'Fijat' i njegovu fabriku u Kragujevcu, mi sa njima već sarađujemo. Cilj nam je da organizujemo snabdevanje i odvoz novih automobila. U slučaju dogovora sa Ruskom federacijom o izvozu 'Fijata' za Rusiju, takođe se otvaraju nove mogućnosti. Koristićemo vaše reke Dunav i Savu i ako nemamo infrastrukturu na koju se možemo osloniti, možemo zajedno sa vašim firmama praviti nove luke i skladišta", objašnjava Lačevar Rubiščev iz "Džefko" Srbija.

U privrednoj komori Srbije kažu da dolazak ovako velike korporacije govori da se privredna klima u Srbiji menja i da će mnoge velike korporacije doći zajedno sa proizvođačima delova za automobile.

"Tu govorimo o signalu koje je poslalo naše tržište da se razvija ka izvozu, da u ovom segmentu automotiv koji je dominanantan deo porfolija ove kompanije da i tu očekujemo rast. Ova kompanija više je nego jasno vezana za rusko tržište, a postoji potreba naših firmi da izađu kvalitetno na to tržište", ističe Veljko Jovanović iz Privredne komore Srbije.

"Džefko" najavljuje da će i srpske pruge uvesti u takozvani put svile, koji ide od Pekinga preko Moskve do Berlina i kojim sada automobili iz "BMW" duplo jeftnije i deset dana kraće nego brodom stižu železnicom do klijenata u Kini. Put svile ima krak koji od Pireja i Soluna ide preko Beograda do Budimpešte i Beča i koji je najavljen kao prioritet naših železničara.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 22. април 2025.
23° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом