Читај ми!

Prijave Komunalnoj miliciji i na društvenim mrežama, na teren izlaze za "najviše deset minuta"

Komunalna milicija u Beogradu napravila je, pored sajta, i naloge na društvenim mrežama da bi građani u realnom vremenu mogli da prikažu svoje probleme i upute prijave, kaže za RTS pomoćnik direktora Komunalne milicije Beograda Ranko Šekularac.

Komunalna milicija odnedavno pomaže i ako im se obratite preko društvenih mreža.

Pomoćnik direktora Komunalne milicije Beograda Ranko Šekularac rekao je u Beogradskoj hronici da su se trudili da uspostave komunikaciju sa građanima i da čuju od njih šta su problemi.

"Napravili smo portal Komunalne milicije, gde već dva meseca primamo prijave i brže reagujemo po njima, ali smo otvorili i nalog na Tviteru, Fejsbuku i Instagramu da nam sugrađani u realnom vremenu prikazuju svoje probleme i upućuju prijave, gde mi reagujemo najbrže što možemo", rekao je Šekularac.

Najviše se, kaže, žale na nepropisno parkiranje i na buku u ugostiteljskim objektima i stanovima.

Što se tiče brzine reakcije, napominje da to zavisi od dela grada i vrste problema, i koliko raspoloživih patrola imaju na terenu.

"Mislim da nam desetak minuta treba najviše da izađemo na ovu vrstu prijave, pogotovo ako se radi o centralnom gadskom jezgru", ističe Šekularac.

уторак, 22. април 2025.
17° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом