петак, 05.10.2018, 19:37 -> 19:53
Извор: РТС
Lidl: Kampanja nema za cilj da bilo koga omalovažava
Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorane Mihajlović, koja je pozvala kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama, "Lidl Srbija" saopštava da im je izuzetno žao što je kampanja "Savršen par" od dela javnosti shvaćena na način na koji ta kompanija nije nameravala.
"Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je 'Lidl' prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta. Kao glavni promoteri, u kampanji se pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu. Oba lika su prikazana kroz više pozitivnih osobina, a u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini", navodi se u saopštenju.
Dodaje se da povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom nije bila namera i da je raspodela njihovih "ekspertiza" potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena – ženskog.
"Kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštujemo princip ravnopravnosti i duboko cenimo napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima. Kompanija 'Lidl' zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola", navodi "Lidl Srbija".
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар