RTS u patroli, u jednom danu 2.000 prekoračenja brzine

Saobraćajna policija je, u okviru međunarodne organizacije TISPOL, počela akciju pojačane kontrole brzine kretanja. Najviše saobraćajnih nezgoda dogodi se između 19.00 i 6.00 sati. U tom poriodu ekipa RTS-a bila je u patroli sa saobraćajnom policijom.

Prvi radar postavljen je u Vojvođanskoj ulici na Novom Beogradu. Lokacije na kojima se meri brzina kretanja vozila, zavise od broja saobraćajnih nezgoda u određenim delovima grada ili ulicama. Posle samo nekoliko minuta, policajac zaustavlja prvi automobil. 

Milan Stojanović je vozio 52 kilometra na sat. Ne ljuti se, kaže, ljudi su u pravu. 

"Zakon je potpuno jasan, ograničenje brzine za sva vozila u naselju je 50 kilometara na čas i uređaj je automatski detektovao prekoračenje brzine", kaže Goran Popović iz Uprave saobraćajne policije.

Kazna je napisana, Milan Stojanović treba da plati 1.500 dinara u roku od osam dana, ili tri hiljade ako zakasni.

Međutim, to nije bio kraj neprijatnih trenutaka za Milana: kada je ušao u automobil, saznao je da mu treba novi akumulator, jer sa ovim ne može, barem bez pomoći da krene dalje.

Posle Vojvođanske ulice, otišli smo na Most na Adi. Druga policijska ekipa sa radarom bila je postavljena na skretanju sa mosta za Obrenovac. Na ovom putu vozači su išli brže nego u Vojvođanskoj ulici. Jedno vozilo je ubrzo zaustavljeno sa brzinom od 84 kilometra na sat, a odmah zatim i drugo sa 86 kilometara na sat. Oni idu kod sudije za prekršaje i kazna može biti od šest do trideset hiljada dinara.

"Cilj ove akcije, napomenuo bih, ne samo ove nego i svih kontrola saobraćajne policije nije prevashodno kažnjavanje učesnika u saobraćaju, već preventivan rad i uticanje na svest ostalih učesnika u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise", kaže Popović.

Za samo jedan dan koliko traje akcija, policija je zabeležila dve i po hiljade prekršaja koji se odnose na prekoračenje brzine i ne korišćenje sigurnosnih pojaseva.

Milan Stojanović sa dva kilometra preko dozvoljene brzine je samo jedan, ali možda najbolji primer da se mora voziti po propisu.

Број коментара 14

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 01. април 2025.
8° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом