уторак, 07.10.2025, 18:23 -> 18:27
Извор: РТС
Lebronov marketinški trik – "odluka svih odluka" je saradnja sa Henesijem
Košarkaš Los Anđeles lejkersa Lebron Džejms objavio je da je potpisao saradnju sa proizvođačem alkoholnih pića "Henesi", čime je otkrio razlog zbog kog je u toku jučerašnjeg dana najavio donošenje "odluke svih odluka".
Čim su do javnosti stigle informacije da je Džejms sazvao konferenciju, glasine o odlasku u penziju jednog od najboljih košarkaša svih vremena su počele rapidno da se šire.
Prvi put kada je Lebron najavio donošenje velike "odluke" bila je 2010. godina, a ispostavilo se da je u pitanju bilo saopštenje povodom napuštanja Klivlend kavalirsa i odlazak u Majami hit.
Sada međutim nije bilo reči o košarci, već o marketinškom triku kojim je Džejms u saradnji sa "Henesijevim" timom privukao veliku pažnju.
"Henesi" je francuska kompanija specijalizovana za proizvodnju konjaka, koja je u prethodnih nekoliko decenija stekla veliku popularnost u Sjedinjenim Američkim Državama.
Osnovao ju je Ričard Henesi davne 1765. godine, a vrednost firme procenjuje se na 2,2 milijarde dolara. Uz Lebrona kao zaštitino lice, sigurno je da će taj broj dodatno porasti.
Bilo je reči i o tome da je Lebron želeo ponovo da najavi promenu tima, ispromoviše početak emitovanja NBA utakmica na platformi "Amazon" ili da objavi osnivanje novog takmičenja, koje bi pariralo najjačoj ligi na svetu i imala uporište u Evropi.
Ništa od navedenog se nije desilo, te treba očekivati da će Lebronu u prvom planu biti vraćanje titule u Los Anđeles, zajedno sa Lukom Dončićem.
Коментари