четвртак, 20.02.2020, 14:00 -> 14:02
Извор: РТС, Youtube
Lepota buđi – novi hamburger „Burger kinga“
„Burger king“ napravio je reklamnu kampanju od koje se mnogima podiže želudac, a sve sa ciljem da promoviše svoje napore u odstranjivanju veštačkih konzervansa i drugih aditiva iz svog menija.
Lanac brze hrane predstavio je fotografije novog „voper“ hamburgera bez konzervansa, koji je prekriven buđi.
Nekonvencionalan marketinški potez uključuje i reklamu koja prikazuje „voper“ kako tokom perioda od 34 dana propada uz zvuke soul hita Dine Vošington What a Difference A Day Makes.
Do kraja 45-sekundne reklame, „voper“ se pretvara u zeleno-plavu grozotu.
„Lepota nedostatka veštačkih konzervanasa“, navodi se u reklami.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар