Platforma „Voč“ uvodi „Fejsbuk“ u dnevnu sobu
Dve milijarde korisnika „Fejsbuka“ u proseku provede oko 50 minuta na ovoj društvenoj mreži, a budući da je kompaniji stalo da njeni korisnici više vremena provode na mreži, odnedavno je tu platforma „Fejsbuk voč“.
Fejsbuk voč (Facebook Watch) sadrži originalne i ekskluzivne video-serije nekoliko partnera poput Bazfida (BuzzFeed) i Tejstmejda (Tastemade) koji prave sadržaje za Fejsbuk.
Ovo se može činiti kao mali korak ako se uzme u obzir koliko je Zakerbergova kompanija rasprostranjena, ali ovo je zapravo najveća ambicija kompanije „Fejsbuk“ - da zadrži korisnike na platformi što je više moguće, jer tako više zarađuje.
Voč ima zadatak da postavi Fejsbuk tamo gde je on najmanje prisutan - u dnevnoj sobi.
U suštini, Voč je priznanje kompanije da je pogrešno procenjeno da ljudi najviše vremena provode na internetu, jer oni i dalje samo žele da se opuste i gledaju nešto lepo, u svojoj dnevnoj sobi (na kauču) ili, ponekad, u pokretu.
Ovim potezom Zakerbergova kompanija ulazi potpuno u medijski biznis naručivanja i plaćanja drugim firmama za ono što one naprave isključivo za „Fejsbuk“.
Uputstvo
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, neproverene optužbe, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo kakve vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje je zabranjen na ovom portalu. Komentari se moraju odnositi na temu članka. Prednost će imati komentari gramatički i pravopisno ispravno napisani. Komentare pisane velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i kraćenja komentara koji će biti objavljeni. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu webdesk@rts.rs. Polja obeležena zvezdicom obavezno popunite.
Broj komentara 0
Pošalji komentar