Promocija srpskog turizma i na svetskom i na regionalnom nivou

Počela je sezona godišnjih odmora. Visoke temperature u maju i junu najvaljuju i dugo i toplo leto. U Turističkoj organizaciji Srbije očekuju da će ove godine broj domaćih i stranih turista biti premašen. Kampanja se vodi na svetskom nivou, ali i u regionu i u gradovima širom Srbije.

Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović je, gostujući u Dnevniku RTS-a, rekla da je prošla godina bila veoma dobra za turizam, a da se taj trend nastavlja i ove godine.

33169987

Za prva tri meseca i dalje imamo porast od 12 procenata prihoda od turizma, rekla je Labovićeva i istakla da velike manifestacije, kao što je Fajnal for, ali i ostalo što Srbija ima da ponudi, sve više privlače kako domaće tako i inostrane turiste.

"Verujemo da ćemo ove godine daleko premašiti prošlogodišnji rezultat. Mi koncipiramo kampanju u više segmenata", rekla je Labovićeva i dodala da se promo-spotovima na globalnim televizijskim kanalima, poput Si-En-Ena, Nešenel džiografika, Travel čenela, skreće pažnja na Srbiju kao turističku destinaciju.

"Trenutno traje regionalna kampanja i kampanja u Srbiji i evropskim zemljama. Sve to radimo paralelno. Ove godine kombinujemo i televiziju, radio, bilborde, ali u velikoj meri smo usmereni i na digital, jer se sve veći broj ljudi odlučuje da poreko interneta traži gde će ići na odmor", ističe direktorka Turističke organizacije.

Navela je da je ta kampanja započela 2. juna na Avali, da su njome obuhvaćeni i gradovi u regionu, poput Podgorice i Ljubljane, ali i gradovi u našoj zemlji.

Govoreći o tome da strani turisti Srbiju vide kao zemlju dobrog provoda i dobre hrane, direktorka TOS-a ističe da gastronomija ne treba i ne može da bude centralni razlog zašto turisti dolaze.

"Trudimo se da i u studijskim posetama koje organizujemo na prvo mesto stavimo i naše prirodne lepote, naše gradove. Želimo da ih što više provedemo kroz ostatak Srbije. Nije dobro promovisati se samo kao destinacija za provod, iako mi, između ostalog, to i jesmo, jer leto je period festivala...", dodaje Labovićeva.

Naglasivši uspeh Srbije i u kongresnom turizmu, navela je da je od početka godine do maja meseca otvoreno osam hotela, te da to govori o tome da i investitori prepoznaju Srbiju kao turističku destinaciju.

"Hotelski smeštaj i prostor u kome će se kongresi odvijati se svakako gleda", kaže direktorka Turističke organizacije i naglašava važnost uređenja Centra "Sava".

Govoreći o zainteresovanosti domaćih turista, Labovićeva je rekla da su vaučeri dali neverovatne rezultate.

"Ove godine je bilo opredeljeno 80.000 vaučera, a preko 70.000 je podeljno", navodi  direktorka TOS-a.

Ističe da se očekuje dodatna potražnja za vaučerima do kraja sezone.

"Nakon dugog niza godina stagnacije, kroz domaću kampanju i vaučere sve više turista se opredeljuje da bar deo odmora provede u Srbiji", rekla je Labovićeva.

Broj komentara 0

Pošalji komentar

Uputstvo

Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, neproverene optužbe, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo kakve vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje je zabranjen na ovom portalu. Komentari se moraju odnositi na temu članka. Prednost će imati komentari gramatički i pravopisno ispravno napisani. Komentare pisane velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i kraćenja komentara koji će biti objavljeni. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu webdesk@rts.rs. Polja obeležena zvezdicom obavezno popunite.

Zaključano: Otključajte povlačenjem strelice u desno ...
subota, 05. april 2025.
16° C

Komentari

Da, ali...
Kako preživeti prva tri dana katastrofe u Srbiji, i za šta nas priprema EU
Dvojnik mog oca
Verovatno svako od nas ima svog dvojnika sa kojim deli i sličnu DNK
Nemogućnost tusiranja
Ne tuširate se svakog dana – ne stidite se, to je zdravo
Cestitke za uspeh
Da li ste znali da se najbolje gramofonske ručice proizvode u Srbiji
Re: Eh...
Leskovačka sprža – proizvod sa zaštićenim geografskim poreklom