petak, 02.03.2018, 20:42 -> 20:49
Izvor: Fonet
„Lakost“ bez krokodila
Francuski modni brend „Lakost“, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode, zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
„Lakost“ je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim „Lakost“ majicama je na rubu izumiranja.
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo je samo 1.775 polo majica. Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.
Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.
Uputstvo
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, neproverene optužbe, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo kakve vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje je zabranjen na ovom portalu. Komentari se moraju odnositi na temu članka. Prednost će imati komentari gramatički i pravopisno ispravno napisani. Komentare pisane velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i kraćenja komentara koji će biti objavljeni. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu webdesk@rts.rs. Polja obeležena zvezdicom obavezno popunite.
Broj komentara 7
Pošalji komentar